barny Geplaatst 1 oktober 2019 Geplaatst 1 oktober 2019 ik heb belooft om de topick starter niet meer te helpen, omdat hij alleen maar wil horen wat hem aanstaat, en niet wil nadenken hoe hij bezig is is niet erg, van mij mag hij, maar als anderen vragen stelt, geef ik gewoon antwoord als mijn antwoord dan niet bevalt, is niet op mij af te schrijven, dus niks aan de hand, behalve stemmingmakerij door een fake account Barny(Geocaching vanuit de oorsprong)
Berenboot Geplaatst 1 oktober 2019 Geplaatst 1 oktober 2019 Jammer dat die antwoorden altijd negatief zijn, alleen maar kritiek op wat anderen doen. Nooit eens positief, niets deugd. 1
barny Geplaatst 1 oktober 2019 Geplaatst 1 oktober 2019 dan mogen de lezers wel erg blij zijn met al jou positieve, opbeurende hulpvaardige berichten die je geschreven heb om de topick starter te helpen,,,,,, Berenboot ow wacht,,,,,,,,,, Barny(Geocaching vanuit de oorsprong)
barny Geplaatst 2 oktober 2019 Geplaatst 2 oktober 2019 6 uur geleden zei Berenboot: Ik hoop het ja ik heb al jou (hulpvaardige) berichten naar deze topick starter even geteld ik kwam op NUL nada niks noppes berichten uit alle overgebleven berichten waren allemaal aantijgingen over en op mij #GoedBezig Barny(Geocaching vanuit de oorsprong)
Genhenk Geplaatst 2 oktober 2019 Geplaatst 2 oktober 2019 Hoogste tijd voor een "Reacties op"GenHenk(geocaching zonder pretenties) 1
Berenboot Geplaatst 2 oktober 2019 Geplaatst 2 oktober 2019 2 uur geleden zei Genhenk: Hoogste tijd voor een "Reacties op" GenHenk (geocaching zonder pretenties) Hoeft niet hoor. Ik reageer er niet meer op. Komt toch steeds op hetzelfde neer.
Aanbevolen berichten