Spring naar bijdragen

Verdwenen smileys met bijbehorende track


Alexelle

Aanbevolen berichten

Als beginnende cacher ben ik begonnen met een track in mijn buurt (1 co die een pad met een tiental caches heeft uitgestippeld). Daarvan heb ik inmiddels een aantal gevonden en een smiley ontvangen. Nu wil ik verder gaan en tot mijn schrik zijn de smileys alsmede de track verdwenen.. dit is ook niet lichtgrijs geworden. Ik volgde de niet premium. In mijn profiel staat nog wel het aantal gevonden caches, maar op de kaart zijn alle caches van deze track weg. Ik wil het pad graag afmaken, maar weet niet wat er aan de hand is en hoe ik dit moet herstellen. Ik heb de app op mijn telefoon. Weet iemand wat te doen?

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo Alexelle,

Welkom op het forum.
Het hoeft niet zo te zijn dat jij iets fout hebt gedaan. Het zou bv. kunnen dat de eigenaar van de caches deze ondertussen Premium Member only heeft gemaakt. Als niet PM-lid zie je ze dan niet meer. Heel vervelend natuurlijk als je net met de trail bezig was.

Kun je aangeven om welke trail het ging?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In aanvulling op Peetee: Heb je ook even "thuis" achter de pc / laptop gekeken, daar zie je soms meer dan in de app op de telefoon.

Het valt me bijvoorbeeld op dat er disabled caches helemaal niet worden gepresenteerd in de app, die je op .com op de kaart wel kunt zien.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Peetee:

Hallo Alexelle,

Welkom op het forum.
Het hoeft niet zo te zijn dat jij iets fout hebt gedaan. Het zou bv. kunnen dat de eigenaar van de caches deze ondertussen Premium Member only heeft gemaakt. Als niet PM-lid zie je ze dan niet meer. Heel vervelend natuurlijk als je net met de trail bezig was.

Kun je aangeven om welke trail het ging?

Hartelijk dank voor het meedenken. De trail is Broezn door Beijum te Groningen. Ik heb echter begrepen dat je dan de caches in lichtgrijs zou moeten kunnen zien, maar ook dat ontbreekt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Peetee:

Oké. Ik heb even een viertal caches in die serie bekeken, en die zijn inderdaad alle vier PM-only:

image.png

 

Maar je zou ook eens een berichtje naar de eigenaar DuckyMike kunnen sturen, om die even te vragen hoe het precies zit. Hij kan je vast uitleggen hoe het zit.

Prima, ik zal de eigenaar even vragen. Bedankt voor de info 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...