Spring naar bijdragen

Appels en peren vergelijken


kimb

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een vraag over een bepaalde cache. Bij ons in de buurt ligt een mysterie cache waarbij je appels en peren moet vergelijk om aan 6 cijfers te komen voor 2 coördinaten. Alleen ik snap niet hoe ik deze puzzel moet lezen. Heeft iemand misschien tips voor mij om mij op weg te helpen????499d4c65-87d9-4cd0-8c43-125d28bbae49_l.jHier links is de puzzel waar ik het over heb.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Beste Kimb,

Welkom op dit forum, dé plek om vragen die je hebt te delen met mede-geocachers.

Het is echter niet de bedoeling van dit forum om samen concrete puzzelcaches op te lossen. Dus als één van de forumbezoekers je wil helpen dan is dat prima, maar dan graag via PM of via de mail. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Kimb,

Op deze site mogen officieel geen 'echte' oplossing van caches worden besproken, maar wel de methode. Ik zou het zo 1-2-3 ook niet weten, misschien binair. Maar als je een tip wilt: mail de CO, hij/zij is de eerste hulp bij zijn/haar cache.
 

Peetee is me net voor zie ik.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

altijd als eerste de CO contakten bij vragen over die nongeocaching puzzels
ik zie zelfs dat de co van die cache vandaag nog online is geweest en een trail heeft gelogd, en zich zelf voor schut heeft gezet bij een gevangenis, dat betekent dat hij nog actief is (helaas niet met geocachen)

mocht hij niet willen reageren (ja, zulke lalaloempa's heb je er ook tussen zitten) dan weet je dat de oplossing al gegeven is   

maar heb je al die moeite echt over voor een weggegooide micro in een hondenuitlaatbos,,,,,,,
er zijn zoveel mooie cache's daar in de buurt die wel geplaatst zijn met in achtneming van de geocache beginselen 

bezint voor dat men begint 

Barny



 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...