Spring naar bijdragen

Nieuwe GPS


Bart

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb graag wat advies van jullie.

Ik bezit nu een Colorado 300 en ben aan vernieuwing toe.

Ik gebruik het apparaat om te Cachen, wandelen en bij het lange afstand fietsen.

Vraag: wat is een goede vervanger ?

Is het de Etrex ,de 64 serie of toch nog een ander model?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik verwacht dat u op uw vraag antwoord krijgt van de 2 bekende 'kampen', namelijk: touchscreen versus knoppen

Als uw een smartphone hebt en u vindt dat deze al fietsende makkelijk te bedienen en te bekijken is ( dat mag niet ! ), dan lijkt me uw keuze al gemaakt. Vindt u dat die knoppen veel beter te bedienen zijn, tijdens iedere hobbel tijdens het fietsen, dan lijkt me 'knoppen' een betere keuze.
 

Hier een link voor de Gpsmap 64 & 66 en de Etrex familie ( bij een zo maar willekeurig, maar goede website ). Belangrijk is natuurlijk, hoe groot het scherm is, is het goed afleesbaar en touchscreen/knoppen.


Laat u niet verleiden door 'gratis' extra kaarten of bijgeleverde caches. De standaard bijgeleverde kaarten, zijn vaak te algemeen ( te weinig details ) om iets zinnigs mee te doen en de meegeleverde caches, zijn verdeeld over de wereld en vaak al verouderd in de fabriek.
Tegenwoordig zijn goede kaarten gratis te downloaden vanaf meerdere sites en zeer eenvoudig te 'installeren' ( = kopiëren ).

Wilt u 100% bij de tijd zijn, dan zijn de nieuwste toestellen misschien een optie, want sommige hebben Galileo ondersteuning.


Ps. waarschijnlijk weet u al, dat ik van het 'knoppen' team ben. Ik gebruik een 64s, deze heeft afzonderlijke knoppen voor de belangrijkste functies ( ook makkelijker te bedienen met handschoenen aan ^^ )
 

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...