Spring naar bijdragen

Koos de Kapper is niet meer


barny

Aanbevolen berichten

Vlak voor Pasen is een van de eerste Nederlandse geocacher en schipper van de Kwakel  GC15285  met de Nick name Koos de Kapper in zijn huis overleden
in de week daarvoor heeft hij nog gewoon van onze hobby mogen genieten maar nooit meer kunnen loggen
Ik heb hem al die jaren als een hartelijke hulpvaardige en slimme man meegemaakt die wist wat hij deed

ik zal zijn hartelijkheid en telefoontjes missen 

Barny
591a9293-463d-47ff-acad-0a4c7ac0992b.jpg
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Sterkte Barny!

Ik heb Koos de Kapper niet persoonlijk gekend, maar ik ken hem via zijn nickname al zo lang als ik hier op het forum kom. Hij was met recht een van de geocachers van het eerste uur.

Ik wens zijn familie en vrienden veel sterkte toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij kregen dit slechte nieuws al door via Biertjuh.  Inderdaad een hele vriendelijke man die altijd wel voor een geintje te porren was.  Ik, Spirit, koester de herinneringen aan een gezamenlijk weekendje cachen op Texel. 

Wij wensen zijn nabestaanden en hechte kennissen heel veel sterkte. 

Pentagram

070915013.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist vernomen dat Koos er niet meer is. Wat triest. Ik kwam Koos ergens in 2004 voor t eerst tegen in Brabant. Daarna heb ik hem vaak gesproken op events of op zijn camping in hoogerheide waar we samen een leuke multi hebben gelopen met Greetje en onze hondjes. 

Rust zacht Koos. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4/25/2019 om 3:48 PM zei @rend:

Ja dat is een zeer vervelend bericht. Heb ooit nog samen met hem op de Kwakel gevaren tijdens een "ouwe stompen" event. Wij wensen de nabestaanden veel sterkte toe.

Dat is ook het beeld dat als eerste bij mij opkomt: Koos als schipper op het bootje toen ik samen met Astrid van TeamTobi naar het Oude stompen event ging. Verder kennen we Koos idd al zo lang als dat wij geocachen. Zijn naam kwam overal wel eens voorbij.

Rust zacht Koos....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

vandaag Koos, met een groepje geocachers van het eerste uur de zogenaamde oude stompen, kunnen uitzwaaien bij zijn laatste vaart 


20190717-165654.jpg
 

Waar in samenzijn van hun die hem dichtbij stonden, uitgestrooid werd vanaf zijn geliefde schip in het water waar hij zoveel over kon vertellen 


20190717-165723.jpg
 

bewerkt door barny
  • Leuk 2
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...