Spring naar bijdragen

Coin


Dannyaneta

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Je moet een trackable (in dit geval een coin) inderdaad ook "achterlaten" op de log-pagina van een cache. Ik vermoed dat jij dat met jouw coin niet gedaan hebt, maar dat kun je alsnog doen.

1. Ga naar de cachepagina van de cache waarin je hem achter hebt gelaten, en klik dan op "Log cache" (rechtsboven in het scherm.

2. Selecteer nu in het logscherm de optie "Notitie schrijven" en klik op het pull-down menu'tje achter "Trackables"

image.png

3. Klik op "Achterlaten" en vervolgens op "Plaatsen". Je hebt nu vastgelegd dat je je coin in de cache hebt achtergelaten.

image.png

Vervolgens kun je de coin volgen op de bijbehorende trackable pagina. Je krijgt hiervan ook berichtjes binnen op je mail-account.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

misschien eerst even die coin activeren
misschien eerst even iets inloeren in het spelletje voordat je wat doet 
ik mag je hier niet motiveren om boven je eigen comfortzone uit te stijgen omdat een eerdere poging me een paar dagen geleden al waarschuwing van het motje heeft opgeleverd  

Edit, ik zie dat je hem al heb geactiveerd en gedropt heeft
er staat 1 log op de zelfde datum, die kan eerder dan jou geweest zijn, en er staat 1 log van een dag na jou maar die is ook op de zelfde dag als jou daar geweest 
maar je schaamt je er niet voor om in andermans tuinen te scharelen, waarom vraag je de co niet om even naar buiten te gaan om te kijken of jou tag er nog inzit
maar ik zie ook dat deze co het totaal niets (Meer) interesseert en er meer dingen verdwijnen uit zijn creatie zonder dat hij er wat aan doet

Geocachers zijn rare wezens, wen daar maar aan, dat maakt het leven een stuk makkelijker

Barny
 

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Via deze, deze naar deze?

Niet iedereen vindt coins en Tb's interessant. Soms pakken we er 1 op, maar we laten ze vaker gewoon liggen. Vooral omdat we ons zelf niet verplicht willen voelen, dat we een cache moeten gaan zoeken omdat de coin/Tb ( die tijdelijke in ons 'bezit' is ) nodig weer in een cache gelegd moet worden.
En als je dan 1 keer in de zoveel tijd een cache bezoekt ( waar een coin/Tb inpast ), maar die cache lijkt je niet geheel veilig om een coin in te leggen ( jij bepaald namelijk, hoe je omgaat met een coin/Tb die eigendom is van iemand anders ), wat dan?

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je gaf in je eerste bericht niet aan om welke coin het gaat, maar gaat het misschien om deze coin?

Zo ja, dan heb je alles al gedaan zoals het moet en kun je de coin volgen via die pagina. In dat geval is het gewoon een kwestie van rustig afwachten ...

Geocachers zijn niet verplicht om een coin mee te nemen, dus je bent afhankelijk van een geocacher die dat wel doet. En dat kan soms best een aantal weken duren, soms wel enkele maanden.

M.a.w.: gewoon even geduld hebben ... :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geocachers willen graag hun hobbygenoten helpen en zorgen er dan ook graag voor dat andermans TB's, coins en dergelijke snel weer op reis gaan,
en het is voor een geocacher ook helemaal geen probleem om hem ergens achter te laten omdat elke geocache geschikt is om een tb of coin in achter te laten
helaas zijn er ook een hoop mensen die interesseert het spelletje geocachen niet, en willen of zorgen er voor dan andere hobbygenoten niet in het breedste zin van het woord geholpen mogen worden en maken dan ook bijvoorbeeld onveilige geocache's (waar jij de jouwe heb achtergelaten) of helemaal geen cache waar je iets kan achterlaten, (dus eigenlijk ook geen geocache is)
afwachten dan maar of jij een fout heb begaan om hem daar achter te laten of dat er een zeldzame geocacher opduikt die wel begaan is met andermans eigendommen 

Barny

er zijn twee soorten mensen op de aarde
mensen die het met me eens zijn
mensen die het nog niet met me eens zijn
 

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...