Peetee Geplaatst 12 maart 2019 Auteur Geplaatst 12 maart 2019 Me too! Ik heb het inmiddels bij IPB gemeld.
Linkalovers Geplaatst 12 maart 2019 Geplaatst 12 maart 2019 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Peetee: Ik bedoelde eigenlijk deze instelling... , ja dat had ik wel door, maar deze kon ook . 12 maart 2019 bewerkt door Linkalovers
Peetee Geplaatst 12 maart 2019 Auteur Geplaatst 12 maart 2019 Gefikst. Het bleek een bekend probleem.
Linkalovers Geplaatst 15 april 2019 Geplaatst 15 april 2019 (bewerkt) Hé PeeTee, Is er wat veranderd aan de forumsoftware? Het ziet er anders uit, of moet ik m'n bril maar eens gaan poetsen? Of ben ik nu geheel van slag, i.v.m. de weersvoorspelling 15 april 2019 bewerkt door Linkalovers
Peetee Geplaatst 15 april 2019 Auteur Geplaatst 15 april 2019 Ik zie geen veranderingen, Linkalovers. Misschien heb je het thema per ongeluk aangepast? (onderaan de pagina)
Linkalovers Geplaatst 15 april 2019 Geplaatst 15 april 2019 (bewerkt) 11 minuten geleden zei Peetee: ...het thema...aangepast... Nee. Mmmmmm....... m.b.t. die Thema optie, da's eigenlijk ook een twijfel geval. Is standaard nu standaard of is dat default ? Ik zal m'n bril maar eens poetsen, dat is net zoals m'n maandelijkse douche beurt, toch minimaal 1 keer per maand nodig. Anders wordt het zo du'ster. T' zal wel aan de weersvoorspelling liggen . 15 april 2019 bewerkt door Linkalovers
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden