byfoks Geplaatst 9 februari 2019 Geplaatst 9 februari 2019 Hoew krijg ik de geo routes via GPX downlaoden in mijn Oregon 750t GPS toestel. Lukt niet via downloaden GPX en dan kopieren naar GPS.
kalkendotters Geplaatst 9 februari 2019 Geplaatst 9 februari 2019 Wat download je dan precies, en hoe en waar op de GPS bewaar je het dan ? Want in basis zou dit gewoon moeten werken.
byfoks Geplaatst 9 februari 2019 Auteur Geplaatst 9 februari 2019 Download GPX vanuit de geo, dan opslaan op mijn computer. Daarna download GPX bestand -kopieren naar GPS Oregon Daarna kan ik op mijn GPS -het bstand, de geo niet terugvinden.? Het lijkt of staat het op mijn GPS in een verkeerde map, want als ik het nogmaals die, geeft GPS aan, bestand staat al op GPS, maar waar????
kalkendotters Geplaatst 9 februari 2019 Geplaatst 9 februari 2019 Download uit welke geo ... ? Vanaf een pagina met de cachebeschrijving ? Bewaren moet je op de GPS doen in de map \Garmin\GPX, alleen daar worden Geocache bestanden goed ingelezen. Voor de duidelijkheid is het handig om precies te vertellen welke webpagina's je bezoekt en precies welke knopjes je aanklikt en wat de PC dan als vragen stelt. Nu is het nogal gokken wat je precies doet.
byfoks Geplaatst 9 februari 2019 Auteur Geplaatst 9 februari 2019 Roden, dorp van Ot en Sien Difficulty:Cache Size:Add to list Download GPX Log Visit Van hieruit download GPX Dan vanuit mijn computer via downloads het betreffende GPX bestand opzoeken Op mijn computer zorg ik dat de Garmin op GPX heb aangeklikt , dan vanaf mijn computer kopieren naar GPS
kalkendotters Geplaatst 9 februari 2019 Geplaatst 9 februari 2019 Zie je het bestand dan ook staan in het \garmin\gpx mapje ? Anders zou het ook nog kunnen zijn dat je op de GPS zelf een filter hebt ingesteld waardoor de cache niet getoond wordt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden