Spring naar bijdragen

15 jan. 2019 - Website: Start- en eindtijd van een event


Linkalovers

Aanbevolen berichten

Geocaching.Com heeft hun website aangepast: Website: Event start and end times

           "
With today’s release, we are adding the functionality to add start and end times to Event Caches.

Cache owners can now input their event times during the Cache Submission Process (CSP) and update them on the edit page. Players can see the event times at the top of the Event Cache page on Geocaching.com, as well as in the description.

CSP and edit page

  • Cache owners have the option to input times in either 24-hour or 12-hour formats.
  • The new feature enforces the minimum event time from the guidelines (30 minutes for regular events, and 1 hour for CITO events).
  • An event can start any time between 00:00 and 23:15.
  • The latest possible end time for an event is 23:45 — this is a current limitation since midnight would technically be on the next day, but events can only happen on one day.

...........
...........
           "
 
Een Google vertaling in het Nederlands

bewerkt door Linkalovers
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Niet zo heel spannend dus, deze wijziging.

Maar het kan wel handig zijn als je gewoon bent om de events in je agenda over te nemen via de "Add to calendar"-optie boven aan de event-pagina. Daar komen dan nu de event-tijden bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

omdat groundspeak als echt Amerikaans bedrijf niet gesteld is in openheid en eerlijkheid gaan alle alarmbellen in Seattle af op het moment ik daar een account aanmaak,
ik kan niks vragen, 
ook helpt het niet dat mijn Amirikaans niet zo goed is,,, :)

 

 

Barny

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei barny:

Jammer PeeTee
Het zou inderdaad handig zijn, en het lijkt wel dat het juist daarom groundspeak die handigheid niet zal fiksen  

het werkt in iedergaval niet 

Barny

De tijdsinfo staat ook nog niet in de PQ's als je die van de komende events aanmaakt (doen we op de site voor de eventkalender), en die kun je er dus ook nog niet uit halen.

Beetje jammer inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Peetee:

...De tijdsinfo staat ook nog niet in de PQ's als je die van de komende events aanmaakt...

De tijden staan in zowel het gedownloade *.gpx bestand, als in een PQ. Ze staan in de "'short_description".

Misschien moeten ze hun 'achterliggende' scripts nog aanpassen. Net zoals b.v. GSAK/GDAK/C:GEO/Garmin/.... hun programma's zullen moet aanpassen, willen ze de start- en eindtijd in een apart veld kunnen weergeven. Of de start- en eindtijd blijven onderdeel van de "GeoCache Description" en dan moet iedereen zelf maar uitzoeken hoe ze deze gegevens gaan filteren en weergeven.


Voorlopig nog wel even opletten met de events:
1.png.478f2549b3a1f460cd8c6e5b304a5cca.png
De CO is gemaild en hij gaat dit aanpassen.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Linkalovers:

De tijden staan in zowel het gedownloade *.gpx bestand, als in een PQ. Ze staan in de "'short_description".

Je hebt gelijk. Ik zie het nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik heb de afgelopen dagen de starttijden van de events (voorzover ingesteld) toegevoegd aan de eventkalender.

image.png

en

image.png

Er staat nu nog bij een aantal events een starttijd van 00:00 uur. Dat is omdat de organisatoren daar veelal nog geen tijden hebben ingevuld. Ik verwacht dat dat aantal in de komende maanden snel kleiner wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Peetee:

Ik heb de starttijden van de events (voorzover ingesteld) nu toegevoegd aan de eventkalender....

Tjonge-jonge, wat een service zeg :yes:. Maar de eventgangers kunnen zelf toch ook wel even kijken, hoe laat ze aanwezig moeten zijn ? :wistling:

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...