tongoedhart Geplaatst 17 oktober 2018 Share Geplaatst 17 oktober 2018 Hoe kan ik iemand die ik in berichten heb geblokkeerd alsnog een bericht sturen. Maw deblokkeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 17 oktober 2018 Share Geplaatst 17 oktober 2018 Ligt er misschien aan op welke site je dit bedoelt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tongoedhart Geplaatst 17 oktober 2018 Auteur Share Geplaatst 17 oktober 2018 Nee gewoon op de Geocaching site Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 17 oktober 2018 Share Geplaatst 17 oktober 2018 Hier staat te lezen: Citaat Block another player Select a conversation or enter the username into the “To:” search field. Select Block on the right hand side. Follow the prompts to block the player. Blocked players cannot see they have been blocked. It is not possible to block a Lackey or Community Volunteer account. Other privacy policies remain the same. Unblock another player Enter the player’s username in the “To:” search field Follow the prompts. You’ll receive all messages sent while they were blocked. Vertaald door Google is dat: Citaat Blokkeer een andere speler Selecteer een gesprek of voer de gebruikersnaam in de “To:” zoekveld. Selecteer blok aan de rechterkant. Volg de aanwijzingen om de speler te blokkeren. Geblokkeerde spelers kunnen niet zien dat ze zijn geblokkeerd. Het is niet mogelijk om een Lackey of communautaire Vrijwilligers rekening blokkeren. Andere privacy beleid blijven hetzelfde. Deblokkeren andere speler Voer de gebruikersnaam van de speler in de “To:” zoekveld Volg de aanwijzingen. U zult alle berichten verzonden terwijl ze werden geblokkeerd ontvangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tongoedhart Geplaatst 17 oktober 2018 Auteur Share Geplaatst 17 oktober 2018 Als ik de gebruikersnaam invul en dan to krijg ik de mededeling. ”u heeft deze gebruiker geblokkeerd . om ze een bericht te sturen moet je ze vrijgeven oo het web” maar hoe doe je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 17 oktober 2018 Share Geplaatst 17 oktober 2018 Wat een rare melding! Waar probeer je dit te doen? Vanachter je pc, of vanaf een smartphone/tablet? Verder zie ik in het mededelingenvenster ook nog deze instelling. Kan die helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tongoedhart Geplaatst 17 oktober 2018 Auteur Share Geplaatst 17 oktober 2018 Vanuit smartphone en via tablet krijg ik de betreffende persoon wel in de lijst maar kan niets sturen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tongoedhart Geplaatst 17 oktober 2018 Auteur Share Geplaatst 17 oktober 2018 Gelukt door verborgen aan te klikken bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 17 oktober 2018 Share Geplaatst 17 oktober 2018 Mooi dat het nu gelukt is. Graag gedaan. Het lijkt er een beetje op dat het met de laatste updates is veranderd, maar dat dat in de help-pagina's nog niet is aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden