dhaeyer Geplaatst 22 juli 2018 Geplaatst 22 juli 2018 Hallo iedereen, ik gebruik c:geo soms als reserve voor mijn garmin gps. Ik gebruik offline kaarten en dat werkt prima. Alleen ik zou graag de bestemming bovenaan mijn kaart krijgen in plaats van het klassieke noorden. Nu ligt mijn bestemming soms onderaan mijn kaart en dat wandelt moeilijk. Iemand een idee waar ik dit kan instellen? Dank bij voorbaat.
Linkalovers Geplaatst 22 juli 2018 Geplaatst 22 juli 2018 (bewerkt) Ik kan het nu even niet testen, maar druk/tik eens op de onderstaande optie ( zie cursor )? 22 juli 2018 bewerkt door Linkalovers
dhaeyer Geplaatst 22 juli 2018 Auteur Geplaatst 22 juli 2018 Beste, ik kan het nog niet helemaal testen maar als ik het aantik verspringt alleszins de lijn. Alvast dank voor de reactie. vriendelijke wandelgroeten
FNA Night Owl Geplaatst 22 juli 2018 Geplaatst 22 juli 2018 Voor zover ik weet kan dat niet in c:geo. Daarin kun je alleen weergeven op een kaart. Niet navigeren op/met een kaart. Daarvoor ben je op een externe app aangewezen. In c:geo onder hulpprogramma's worden er twee genoemd. Ikzelf gebruik OsmAnd hiervoor.
dhaeyer Geplaatst 22 juli 2018 Auteur Geplaatst 22 juli 2018 Navigeren hoeft niet echt. Zo lang ik de kaart maar kan weergeven met bestemming bovenaan de kaart.
harrie Geplaatst 22 juli 2018 Geplaatst 22 juli 2018 Voor zover ik weet doet c:geo alleen maar de kaart naar het Noorden. De kaart kan dus niet roteren naar de richting die je loopt. Zie ook op http://www.cgeo.org/faq#map-rotation
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden