Spring naar bijdragen

c:geo kan niet inloggen


heco12

Aanbevolen berichten

Ik kan ineens niet meer inloggen op mijn app c:geo op mijn Huawei telefoon?  Heb inderdaad mijn password gewijzigd, maar kan daar prima mee inloggen op geocaching.com. Heb meerdere malen mijn app van c:geo verwijderd en opnieuw opgestart, maar krijg geen inlog mogelijkheid dit staat gekoppeld aan geocaching.com waar ik dan ook inlog via instellingen - diensten en dan naar de website ga van geocaching.com.  Ook had ik gelezen dat het wel eens aan de datum zou kunnen liggen dat c:geo met een andere datum werkt dan geocaching.com ook dit aangepast werkt nog steeds niet? Toestel diversen keren opnieuw opgestart mag niet baten. Inmiddels ben ik ten einde raad en weet echt niet meer wat ik kan doen. Ik gebruik deze app regelmatig.  Hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

In dat schermpje kun je op je naam klikken, en dan krijg je de naam en wachtwoord te zien waarmee je inlogt op geocaching.com.

Daarin moet je dus het nieuwe wachtwoord ingeven, en even testen met de test knop die eronder zit.

En als je speciale tekens gebruikt in je wachtwoord even heel goed opletten dat je dezelfde gebruikt in de telefoon als op de website :) dat wil wel eens verschillen als je een andere toetsenbord indeling hebt gebruikt.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Kalkendotters, Je bent mijn reddende engel ineens viel het kwartje van het plaatje.

In de app c:geo bij instellingen - diensten en dan bij geocaching.com op de foto klikken. Hier kan je inderdaad controleer authenticatie klikken en dat werkte niet goed dus nieuw passwd ingegeven en HET WERKT!!! Ben hier uren mee bezig geweest, maar het is opgelost.

Ontzettend bedankt.

een glimlachende Corrie vanuit Amsterdam.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij zit onderaan het startscherm (Live kaart; dichtbij; opgeslag..; etc; etc) een dubbele balk met: GC-inlognaam-ingelogd-nederland.utrecht.

Als ik hierop klik, opent zich een nieuwe pagina; genaamd Diensten met een hele lijst Geocaching.com//openchaching.xx. Klik dan op "geocaching.com".

Nieuwe pagina "Geocaching.com" -> instellingen. hierop je naam en wachtwoord invullen zoals bekend bij Geocaching.com. Dan op "Controleer authenticatie"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Tabaqui, bedankt voor je reactie. De dubbele balk kan ik niet op klikken kan er alleen maar bij komen rechts bovenaan met instellingen, maar gelukkig is het gelukt en ben ik erg blij met jullie reactie op het forum zo kan ik inmiddels weer inloggen en kan ik mijn hobby weer uitoefen op deze manier.

Allen bedankt.

groetjes,

heco12

   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...