paulus Geplaatst 27 februari 2018 Share Geplaatst 27 februari 2018 Iemand bekend met de kreet black Caching? Vorige week op Tenerife bij een mooie lost Place cache DARKNESS een stel Duitsers tegengekomen, een tijdje staan kletsen en zij wezen mij op een BlackCache in de buurt. en ze hadden het over een alternative cachesite met hoofdzakelijk LostPlace en wat uitdagender caches. De bedoelde Cache gevonden in een oude hijskraan, best wel ruig. Uiteindelijk die Duitsers gemaild via GC.com maar jammer genoeg geen reactie. Ook met Google kon ik bijna niks vinden, alleen een vage verwijzing naar extreemcaching.com, maar daar stond de bewuste locatie niet op. Iemand een idee ?????????? Groeten PAULUS Die graag lostPlace tips krijgt en geeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rcairpower Geplaatst 28 februari 2018 Share Geplaatst 28 februari 2018 Black Caching zegt me niets, ben wel een keer deze site tegengekomen: https://extremcaching.com/ Ben er geen lid van geworden, maar misschien is dit wat je zoekt? Groeten, Pim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paulus Geplaatst 28 februari 2018 Auteur Share Geplaatst 28 februari 2018 Die site had ik ook al gevonden maar dat is hem helaas niet. Maar bedankt voor de reactie. Groet Paulus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 28 februari 2018 Share Geplaatst 28 februari 2018 Deze misschien: http://www.geotreff.de/lost-places-karte/ ? (hoewel er volgens mij niet enkel Lost Place caches op staan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paulus Geplaatst 28 februari 2018 Auteur Share Geplaatst 28 februari 2018 Ook leuk maar nee dat is hem ook niet. Bedankt voor de reactie, Paulus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 28 februari 2018 Share Geplaatst 28 februari 2018 Kan het een Duitse site zijn, zoals er bij ons mensen zijn die een lijst bijhouden met wandel- en fietscaches? Navragen op de Duitse site misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paulus Geplaatst 1 maart 2018 Auteur Share Geplaatst 1 maart 2018 goed idee, ik zal eens een lijntje uitgooien op een Duits geo forum. groeten en bedankt Paulus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden