Spring naar bijdragen

Hoe Plaats Ik Een Checker Bij Een Nieuwe Geocache?


maatje old joesie

Aanbevolen berichten

Bij mijn eerste twee geocaches "Windturbinetheorie" en "Windturbinepraktijk" heeft een nichtje mij geholpen met het plaatsen van de checker. Bij mijn derde geocache "Geen mollen en kruizen" zou ik dit graag zelf willen kunnen omdat zij het erg druk heeft.

 

Ik ben al een heel eind. Ik heb een account geopend bij www.geocheck.org onder een bepaalde naam, e-mail adres en wachtwoord. Ik heb de checker aangemaakt voor de GC-code van de plaats waar de nieuwe cache ligt. Als ik de aangemaakte checker aanklik dan krijg ik drie opties hoe ik de checker op de pagina van de geocache kan plaatsen. Ik kies voor de middelste optie waarbij een veld hoort dat in groen en rood het aantal juiste en onjuiste pogingen weergeeft. Bij deze optie hoort een hele lange link die ik ergens op de pagina van mijn geocache moet plakken. Waar moet ik deze link plakken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je vraag is mij niet helemaal duidelijk?

 

Weet je niet waar je een checker moet plaatsen? Daar zijn geen regels voor, zet deze gewoon op de plek waar jij wilt dat de checker komt te staan.

 

Weet je niet hoe je een link plakt? Kopieer op de site van je checker de link met Ctrl+C. Ga naar de listing editor van je nieuwe cache, zet de cursor op de juiste plek en plak de link met Ctrl+V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

buiten dat ik niet begrijp waarom mensen zonodig het geocachen moeten vervuilen met een puzzel begrijp ik nog minder van dat mensen een tjekker willen plaatsen en gebruiken

 

maar vooruit, je zelfbeeld is niet helemaal jofel en je wil je superioriteit kietelen en je bedenkt daarom maar een puzzeltje om de mensen achter hun beeldscherm te laten kleven

 

en vooruit, er zijn andere mensen die denken hun bedenkelijke zelfbeeld op te kunnen vijzelen doormiddelvan het oplossen van andermans bedachte vraagstukken

 

 

maar waarom word er dan een tjekker geplaatst?

 

't is toch allemaal heel simpel! heb je de puzzel goed opgelost, dan vind je de cache,

heb je de puzzel niet goed opgelost dan vind je de cache niet,

wat is het probleem?

 

wil je altijd echt zeker zijn dat je een cache vind, ga dan niet puzzelen maar ga een tradie bezoeken en neem een reserve cache mee die je dan in het kader van "co helpen/cacheonderhoud" kan neergooien als je de cache (niet snel genoeg) vind, vowela je heb je puntje.

 

 

Barny

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Ik begrijp niet waarom Barny zonodig zijn visie op het plaatsen van een checker moet geven. Daar heb ik niet om gevraagd. Ieder moet zelf weten of hij bij een mysterie al of geen checker wil plaatsen en ik vind het fijn als er bij een lastige mysterie een checker staat. Hoe kun je nu toch beweren dat het plaatsen van een mysterie vervuiling van het geochecken is en dat iemand een mysterie plaatst om zijn supeoriteit te kietelen. Als je niet van mysteries houdt dan doe je ze toch gewoon niet. Ik vind mysteries gewoon de leukste geocaches die er zijn. Dan kun je nog wat leren over onderwerpen waar je anders nooit mee in contact gekomen zou zijn.


Vreemd alleen het tweede deel van mijn reactie wordt geplaatst. In het eerste deel heb ik gezegd dat ik inmiddels zelf het antwoord op mijn vraag gevonden heb. Je moet gewoon de Link Code code van de checker achter de tekst van je geocache zetten. Zo simpel kan het zijn maar je moet het wel weten

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net als iedereen hier een vraag mag stellen, mag ik toch ook een vraag stellen?

 

end dat doe ik hier omdat mijn vraag bij dit onderwerp past

 

En ook nog omdat ik er nog steeds vanuit ga dat geocachen om het buiten zijn gaat, specifieker het bezoeken van een geocache die geplaatst is om mensen iets te laten zien/beleven

 

en je weet pas als je de gedachten idioterie van de noncacher goed heb opgelost als je de geocache vind...... daar heb je geen tjekker bij nodig....

 

als een windmolen (Of welk ander onderwerp dan ook) zou interesseren dan zijn er pagina's genoeg te vinden op het internet, daar geocache ik niet voor

 

waarom mensen vermoeien met dingen die niets met geocachen te maken heeft, en waarom dan ook nog een tjekker plaatsen?

 

mag ik dát nog steeds niet begrijpen?

 

 

Barny

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...