TROL3007 Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 kan iemand me vertellen hoe je mistery geocachen met GECORRIGEERDE COORDINATEN visueel zichtbaar kan maken op de gpsr??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bariet Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 Voor zover ik weet heeft de GpsMap 64St geen apart symbool voor gecorrigeerde coördinaten, maar ik los dat probleem op door alleen gecorrigeerde mysteries naar mijn GPS te exporteren. Daarvoor gebruik ik een app iCaching (voor Apple computers, mogelijk ook voor andere systemen) daarbij kun je aanvinken "exporteer alleen opgeloste mysteries". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 Ik gebruik de omweg van GSAK om een query te maken met alleen opgeloste mysteries (en bonuscaches). Je zou hopen dat .com ook een optie maakt om alleen caches met gecorrigeerde coordinaten in een pocket query te zetten - maar dat staat blijkbaar niet op het prioriteitenlijstje in Seattle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jvdbroek Geplaatst 10 oktober 2017 Share Geplaatst 10 oktober 2017 Ik heb het opgelost door een eigen bookmarklist te maken met opgeloste mysteries. Je kunt een pocket query maken van je bookmarklist. De gpx-file van de pocket query kun je dan in de Garmin/GPX map van je GPS zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden