Villadora Geplaatst 30 augustus 2017 Geplaatst 30 augustus 2017 Weet iemand hoe ik een interactieve kaart kan toevoegen op mijn cachepagina? Ik wil een plaatje van een kaart waarop iedereen die logt een coordinaat kan toevoegen en dit coordinaat dan direct zichtbaar is.
Ringeling Geplaatst 30 augustus 2017 Geplaatst 30 augustus 2017 Moet lukken met Google maps/ mymaps. Bij de rechten moet je dan aangeven dat iedereen de kaart kan bewerken. Ik betwijfel wel of je de kaart direct zichtbaar op je cachepagina kunt plaatsen, maar een link plaatsen op de cachepagina naar de kaart moet wel lukken.
technetium Geplaatst 30 augustus 2017 Geplaatst 30 augustus 2017 (bewerkt) Interactief (met javascript) gaat je niet lukken. Je zou kunnen vragen om die coordinaten in een logje te zetten. Dan op een andere site een scriptje zetten dat de mailtjes die je van die logjes krijgt uitleest en dan met behulp van bijvoorbeeld https://developers.google.com/maps/documentation/static-maps/ een kaartje voor je cache pagina kunt genereert. Succes daarmee. Tc 30 augustus 2017 bewerkt door technetium
Villadora Geplaatst 31 augustus 2017 Auteur Geplaatst 31 augustus 2017 Bedankt voor jullie antwoorden ! Ik had gedacht dat het vrij simpel zou zijn maar dat is het helaas niet.
Aanbevolen berichten