Xieje Geplaatst 29 augustus 2017 Share Geplaatst 29 augustus 2017 Wie weet hoe je een TB kunt deblokkeren? Ik heb een TB geblokkeerd om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Heb een TB op de auto en dan is het niet de bedoeling dat deze gepakt wordt maar uiteraard alleen gespot. Die optie is er ook na het blokkeren niet. Echter een deblokkeer mogelijkheid zie ik dan weer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 29 augustus 2017 Share Geplaatst 29 augustus 2017 (bewerkt) GoedeMorgé, Bedoel je de optie 'move to inventory'? De huidige status/instelling van je Tb/Coin is dus de ANDERE 'waarde' ( kan ik nu niet zien omdat ik nu vanaf mobiel werk ) Als bij je TB/Coin de optie 'move to inventory' staat, is 'ie niet te grabben door anderen, maar alleen te discoveren. Ga naar de webpagina van de TB zelf en bekijk de optie bij/onder 'Actions' ( menu rechtsboven ). Ps. Ik gebruik de Engelse layout/taal instelling. 29 augustus 2017 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 29 augustus 2017 Share Geplaatst 29 augustus 2017 Ik heb als test even een van mijn eigen TB's geblokkeerd. Om te deblokkeren kun je in het zelfde "Acties"-menu kiezen voor "Vrijgeven". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xieje Geplaatst 29 augustus 2017 Auteur Share Geplaatst 29 augustus 2017 Dank voor reacties. Vrijgeven op tijd heb ik niet gezien maar het op de been of andere manier toch gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xieje Geplaatst 29 augustus 2017 Auteur Share Geplaatst 29 augustus 2017 GoedeMorgé, Bedoel je de optie 'move to inventory'? De huidige status/instelling van je Tb/Coin is dus de ANDERE 'waarde' ( kan ik nu niet zien omdat ik nu vanaf mobiel werk ) Als bij je TB/Coin de optie 'move to inventory' staat, is 'ie niet te grabben door anderen, maar alleen te discoveren. Ga naar de webpagina van de TB zelf en bekijk de optie bij/onder 'Actions' ( menu rechtsboven ). Ps. Ik gebruik de Engelse layout/taal instelling. @linkalovers Dat is wat ik wil. Bedankt voor de tip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden