adriana noordegraaf Geplaatst 30 juli 2017 Share Geplaatst 30 juli 2017 Ik probeer de puzzel van KwikKwikSlow (GCZD5R) op te lossen. Bij de waypoints zie ik een link bij virtual stage staan. Als ik daar op klik kom ik bij een bestand of afbeelding met (KKS) aan het einde. Dit kan ik niet openen. Hoe krijg je dit bestandje geopend? Ik heb windows10 en office 365. Gaarne uw antwoord. B.v.d. Adriana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 30 juli 2017 Share Geplaatst 30 juli 2017 Je moet toch gewoon de tabel die op de cache pagina staat oplossen en meer is het niet. Misschien gewoon even een berichtje sturen naar die beroemde Wortel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 30 juli 2017 Share Geplaatst 30 juli 2017 (bewerkt) De CO heeft ook een eigen site met hints voor zijn caches: http://www.wilxlii.nl/carrottelogs/index.php/carrotte-leaks De virtual stage ligt in het water en speelt zo te lezen geheel geen rol. 30 juli 2017 bewerkt door Birdie.NL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
adriana noordegraaf Geplaatst 10 december 2017 Auteur Share Geplaatst 10 december 2017 bedankt is opgelost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden