Twentse Mug Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 Bij deze wil ik eens peilen of er interesse is in een nieuw forum-picknick-event in juni 2017. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 24 mei 2017 Share Geplaatst 24 mei 2017 Welke lokatie heb je in gedachte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 24 mei 2017 Share Geplaatst 24 mei 2017 Welke datum heb je in gedachte? Groetjes van de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 25 mei 2017 Share Geplaatst 25 mei 2017 Animo zeker, het was erg gezellig vorig jaar. Tijd.... een stuk minder helaas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 25 mei 2017 Share Geplaatst 25 mei 2017 Jawel, maar niet in juni. De drukste tijd vh jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 25 mei 2017 Share Geplaatst 25 mei 2017 Lijkt me wel weer leuk, maar ik wacht af wat de locatie wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden