Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb een groot probleem en ik kom er niet uit met de Helpdesk van Geocaching.com.

Mijn premium lidmaatschap verliep 7 februari 2017. Het lukte niet via PayPal en een vriendin van mij heeft me toen een lidmaatschap cadeau gedaan. maar er gebeurde niets. Het was inmiddels 7 februari en ik werd ineens basis lid. Ik heb geschreven naar geocaching. com en via Messenger van Facebook en kreeg als antwoord: "Have you tried to make a lot of transactions on that profile???? There is an unusual amount of data attached to your account causing it to freeze". Ik heb regematig contact gehad met de helpdesk maar er gebeurt niets. Tweemaal het lidmaatschap betaald maar die worden afgewezen. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen om weer premium member te worden. Ik kom helemaal niet verder met de Helpdesk. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Geplaatst

Beste Milyke,

Welkom bij Geocaching.NL.

Misschien zou het een Oplossing kunnen zijn om direct contact op te nemen met Geocaching.com

Het is weekend, meestal ga ik dan geocachen, of houd ik meet-and-greetz met vrienden...

Groetjes van Kikker

Geplaatst

Dat heb ik al meerdere keren gedaan, maar het helpt gewoon niet. Mijn account verwijderen en weer opnieuw beginnen, lijkt d enige optie, maar dan ben ik al mijn 2200 caches kwijt. Daar heb ik niet zoveel zin. in.

Geplaatst

Je schrijft "Tweemaal het lidmaatschap betaald maar die worden afgewezen.". Ik mag toch hopen dat je daarbij wel je geld terug gekregen hebt?

Wellicht is het nog een optie om een bevriende cacher te vragen om jou een PM-lidmaatschap kado te doen, en dit dan aan hem/haar terug te betalen.

Geplaatst

wij eenvoudige forumbezoekers zullen het wel niet hoeven te weten hoe het opgelost is

de volgende geocacher die dit overkomt hoeft ook niet te weten hoe het voor elkaar gekregen heb dat het opgelost is

de mensen die je heb geprobeerd te helpen hoeven natuurlijk ook niet te weten of hun bijdrage heeft meegeholpen om tot een oplossing te komen

jou probleem is uit de lucht, laat anderen maar de * krijgen

Barny

*(hier zou ik in een vrije wereld iets neerzetten, maar dat kan me nu een ban opleveren)

• Top! 1
Geplaatst

Sorry maar dat was niet mijn bedoeling. De eerste keer dat ik op een forum zit.

Ik heb gisteren een key( Ites van Key Google Maps) aangevraagd zodat ik onbeperkt Google maps kan gebruiken. Je mag niet onbeperkt google maps gebruiken. Dat scheen het probleem te zijn dat mijn account was bevroren.

De betalingen die ik al gedaan had daar moet ik nog achterheen. Dat zal ook nog wel problemen geven.

Milyke

Geplaatst

dank, je

ik wist niet dat zo een Key bestond en je in problemen bij groundspeak kan brengen,

een mooie waarschuwing voor alle anderen die van plan zijn om het zelfde te doen

iedereen geholpen :)

Barny

Geplaatst

Ik ook niet. Maar een vriendin had het onderwerp aangekaart op Facebook (GSAK gebruikers) en daar had iemand dat geantwoord. Dus dat heb ik gedaan en het heeft blijkbaar geholpen.

Zeker een waarschuwing voor iedereen want het is echt ontzettend vervelend ineens basis lid te zijn. Je kunt ineens bijna niets meer.

Milyke

Geplaatst

ik weet het hoe het is om basislid te zijn

door geneuzel met groundspeak (ook, ja!) ben ik ook gepromofeert tot basis lid

en dan pas valt je het op hoeveel mensen Premium member (PM) cache's maken, (zelf de meest nutteloze wegwerpprullen)

net of beginnende cachers, of cachers met een kleine portemonnee geen geocache's mogen vinden.

Barny

Geplaatst

Dat is de reden dat mijn caches alledrie gewoon zijn en geen pm caches.

Maar ik kan het ergens ook wel begrijpen.

Maar ik ga nu off topic.

Fijn dat het alvast voor een deel is opgelost en welkom hier!

Ps je zou zeggen dat Groundspeak zoiets ook wel zou moeten weten, toch?

Geplaatst

Voor Barny:

Ik weet dat je meestal niet zo moppert. Een therapeut kost veel geld, maar dat is echt niet nodig.

Wat zit je dwars? Slecht geslapen soms, hoofdpijn of wordt jij weer eens niet begrepen door een ander?

Liefs van Kikker

(jij mag me Kikkertje noemen) :xmas:

Geplaatst

Ik wist ook niet dat dit bestond. Maar deed jij dan iets speciaals? Ik heb zo'n key niet en kan toch steeds gewoon mijn lidmaatschap verlengen.

Geplaatst

Wim: Sorry dat ik (weer) te inpulsief gereageerd heb.

Ik had de post van Milyke niet goed gelezen, maar je hebt een duidelijk Barny antwoord gegeven

Kikkertje

Geplaatst (bewerkt)

Een aantal jaren geleden maakte Groundspeak voor haar geocaching-kaarten op grote schaal gratis gebruik van de Google Maps API.

Dat veranderde volgens mij rond 2011 toen Google voor het gebruik van de Google Maps API forse bedragen begon te vragen bij grootverbruikers van de dienst (zoals Groundspeak). Ze vroegen zo veel, dat Groundspeak zelfs korte tijd heeft overwogen om er helemaal geen gebruik meer van te gaan maken, maar haar toevlucht te zoeken bij andere kaartleveranciers.

Later is men tot een vergelijk gekomen en kon (door o.a. een verdere prijsverlaging) men Google Maps aan Premium Members blijven aanbieden.

Maar goed, in kan me dus voorstellen dat Groundspeak door de forse kosten dus ook voor de Premium Members tot een soort van fair-use policy is gekomen, net als bij de mobiele telefoon-providers. Ook bij hen had je vroeger een soort van "onbeperkt dataverbruik", maar ook daar werden grootverbruikers wel gecorrigeerd.

bewerkt door Peetee
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...