Milyke Geplaatst 17 februari 2017 Geplaatst 17 februari 2017 Ik heb een groot probleem en ik kom er niet uit met de Helpdesk van Geocaching.com. Mijn premium lidmaatschap verliep 7 februari 2017. Het lukte niet via PayPal en een vriendin van mij heeft me toen een lidmaatschap cadeau gedaan. maar er gebeurde niets. Het was inmiddels 7 februari en ik werd ineens basis lid. Ik heb geschreven naar geocaching. com en via Messenger van Facebook en kreeg als antwoord: "Have you tried to make a lot of transactions on that profile???? There is an unusual amount of data attached to your account causing it to freeze". Ik heb regematig contact gehad met de helpdesk maar er gebeurt niets. Tweemaal het lidmaatschap betaald maar die worden afgewezen. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen om weer premium member te worden. Ik kom helemaal niet verder met de Helpdesk. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
de kikkers Geplaatst 17 februari 2017 Geplaatst 17 februari 2017 Beste Milyke, Welkom bij Geocaching.NL. Misschien zou het een Oplossing kunnen zijn om direct contact op te nemen met Geocaching.com Het is weekend, meestal ga ik dan geocachen, of houd ik meet-and-greetz met vrienden... Groetjes van Kikker
Milyke Geplaatst 17 februari 2017 Auteur Geplaatst 17 februari 2017 Dat heb ik al meerdere keren gedaan, maar het helpt gewoon niet. Mijn account verwijderen en weer opnieuw beginnen, lijkt d enige optie, maar dan ben ik al mijn 2200 caches kwijt. Daar heb ik niet zoveel zin. in.
Peetee Geplaatst 17 februari 2017 Geplaatst 17 februari 2017 Je schrijft "Tweemaal het lidmaatschap betaald maar die worden afgewezen.". Ik mag toch hopen dat je daarbij wel je geld terug gekregen hebt? Wellicht is het nog een optie om een bevriende cacher te vragen om jou een PM-lidmaatschap kado te doen, en dit dan aan hem/haar terug te betalen.
Milyke Geplaatst 18 februari 2017 Auteur Geplaatst 18 februari 2017 Probleem is opgelost. Bedankt voor jullie reacties!!
barny Geplaatst 18 februari 2017 Geplaatst 18 februari 2017 wij eenvoudige forumbezoekers zullen het wel niet hoeven te weten hoe het opgelost is de volgende geocacher die dit overkomt hoeft ook niet te weten hoe het voor elkaar gekregen heb dat het opgelost is de mensen die je heb geprobeerd te helpen hoeven natuurlijk ook niet te weten of hun bijdrage heeft meegeholpen om tot een oplossing te komen jou probleem is uit de lucht, laat anderen maar de * krijgen Barny *(hier zou ik in een vrije wereld iets neerzetten, maar dat kan me nu een ban opleveren) 1
Milyke Geplaatst 18 februari 2017 Auteur Geplaatst 18 februari 2017 Sorry maar dat was niet mijn bedoeling. De eerste keer dat ik op een forum zit. Ik heb gisteren een key( Ites van Key Google Maps) aangevraagd zodat ik onbeperkt Google maps kan gebruiken. Je mag niet onbeperkt google maps gebruiken. Dat scheen het probleem te zijn dat mijn account was bevroren. De betalingen die ik al gedaan had daar moet ik nog achterheen. Dat zal ook nog wel problemen geven. Milyke
barny Geplaatst 18 februari 2017 Geplaatst 18 februari 2017 dank, je ik wist niet dat zo een Key bestond en je in problemen bij groundspeak kan brengen, een mooie waarschuwing voor alle anderen die van plan zijn om het zelfde te doen iedereen geholpen Barny
Milyke Geplaatst 18 februari 2017 Auteur Geplaatst 18 februari 2017 Ik ook niet. Maar een vriendin had het onderwerp aangekaart op Facebook (GSAK gebruikers) en daar had iemand dat geantwoord. Dus dat heb ik gedaan en het heeft blijkbaar geholpen. Zeker een waarschuwing voor iedereen want het is echt ontzettend vervelend ineens basis lid te zijn. Je kunt ineens bijna niets meer. Milyke
barny Geplaatst 18 februari 2017 Geplaatst 18 februari 2017 ik weet het hoe het is om basislid te zijn door geneuzel met groundspeak (ook, ja!) ben ik ook gepromofeert tot basis lid en dan pas valt je het op hoeveel mensen Premium member (PM) cache's maken, (zelf de meest nutteloze wegwerpprullen) net of beginnende cachers, of cachers met een kleine portemonnee geen geocache's mogen vinden. Barny
MarcoDomi Geplaatst 18 februari 2017 Geplaatst 18 februari 2017 Dat is de reden dat mijn caches alledrie gewoon zijn en geen pm caches. Maar ik kan het ergens ook wel begrijpen. Maar ik ga nu off topic. Fijn dat het alvast voor een deel is opgelost en welkom hier! Ps je zou zeggen dat Groundspeak zoiets ook wel zou moeten weten, toch?
de kikkers Geplaatst 18 februari 2017 Geplaatst 18 februari 2017 Voor Barny: Ik weet dat je meestal niet zo moppert. Een therapeut kost veel geld, maar dat is echt niet nodig. Wat zit je dwars? Slecht geslapen soms, hoofdpijn of wordt jij weer eens niet begrepen door een ander? Liefs van Kikker (jij mag me Kikkertje noemen)
regenboog2 Geplaatst 18 februari 2017 Geplaatst 18 februari 2017 Ik wist ook niet dat dit bestond. Maar deed jij dan iets speciaals? Ik heb zo'n key niet en kan toch steeds gewoon mijn lidmaatschap verlengen.
de kikkers Geplaatst 18 februari 2017 Geplaatst 18 februari 2017 Wim: Sorry dat ik (weer) te inpulsief gereageerd heb. Ik had de post van Milyke niet goed gelezen, maar je hebt een duidelijk Barny antwoord gegeven Kikkertje
Peetee Geplaatst 18 februari 2017 Geplaatst 18 februari 2017 (bewerkt) Een aantal jaren geleden maakte Groundspeak voor haar geocaching-kaarten op grote schaal gratis gebruik van de Google Maps API. Dat veranderde volgens mij rond 2011 toen Google voor het gebruik van de Google Maps API forse bedragen begon te vragen bij grootverbruikers van de dienst (zoals Groundspeak). Ze vroegen zo veel, dat Groundspeak zelfs korte tijd heeft overwogen om er helemaal geen gebruik meer van te gaan maken, maar haar toevlucht te zoeken bij andere kaartleveranciers. Later is men tot een vergelijk gekomen en kon (door o.a. een verdere prijsverlaging) men Google Maps aan Premium Members blijven aanbieden. Maar goed, in kan me dus voorstellen dat Groundspeak door de forse kosten dus ook voor de Premium Members tot een soort van fair-use policy is gekomen, net als bij de mobiele telefoon-providers. Ook bij hen had je vroeger een soort van "onbeperkt dataverbruik", maar ook daar werden grootverbruikers wel gecorrigeerd. 18 februari 2017 bewerkt door Peetee
Aanbevolen berichten