Askikker Geplaatst 30 oktober 2016 Geplaatst 30 oktober 2016 Ik krijg sinds een tijdje een heel stel caches (ooit op dezelfde dag ingeladen) niet uit mn Oregon 650 verwijderd. Caches later ingeladen kan ik dr wel uitgooien. Ik heb al meermalen mn GPX map totaal geleegd, maar dat bepaalde stel blijft op de gps staan, al zijn ze via de pc niet terug te vinden. Als ik één van die caches nogmaals inlaadt krijg ik ook geen mededeling dat deze cache al op de gps staat, maar wordt ie gewoon ingeladen, en dan staat ie wel in de gpx map. Ik heb via de pc alle mappen doorlopen, en deze ''spookcaches'' zijn nergens terug te vinden, behalve op de Oregon zelf dus.....
mmjjt Geplaatst 30 oktober 2016 Geplaatst 30 oktober 2016 GGZ map nagekeken? Misschien zijn ze als GGZ bestand geplaatst.
StefandD Geplaatst 31 oktober 2016 Geplaatst 31 oktober 2016 Als bovenstaande oplossing niet werkt: Gebruik je een Apple of heb je ooit caches via een Apple verwijderd? Sluit je 650 aan op een Apple en leeg dan de prullenbak.
Askikker Geplaatst 31 oktober 2016 Auteur Geplaatst 31 oktober 2016 Ben dr (min of meer) uit. Heb de CD card verwijderd, en in een Oregon 450 gedaan. Nu stonden de spoken op de 450, en de 650 was leeg. Ze stonden dus op de SC card, al waren ze daar nog steeds niet op terug te vinden. Hen toen op t advies opgevolgd, en de Apple prullebak geleegd. Nu zijn ze echt van de aardbodem verdwenen, thanx!
MarcoDomi Geplaatst 31 oktober 2016 Geplaatst 31 oktober 2016 Wel toepasselijk voor vandaag ☺ Had je die arme spookcaches nou niet tot na Halloween kunnen laten staan?
StefandD Geplaatst 31 oktober 2016 Geplaatst 31 oktober 2016 Om herhaling in de toekomst te voorkomen is het handig om de prullenbak voor je Garmin uit te schakelen. Kijk even op de site van JaVaWa hoe dat moet.
Aanbevolen berichten