Spring naar bijdragen

Cache Verwijderen


sjker

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

ja. net anders om dan toen de koker geplaatst werd, de boom inklimmen en de koker te verwijderen, zo moeilijk is dat toch niet te bedenken

dan op de pagina de archief log schrijven

 

Barny

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

oei, Regenboog, nu je dat zegt zou dat ook eens kunnen,

de funktie waar ik de bedoeling/nut nooit van gesnapt heb

als je geen interesse heb in een bepaaalde cache dan kijk je toch gewoon niet, daar is niets moeilijk aan?

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De enige manier waarop je volgens mij boomcaches zou kunnen uitfilteren, is door gebruik maken het nieuwe zoeksysteem dat je op de startpagina van .com vindt als je ingelogd bent.

Je ziet daar o.a. het zoekvak met als titel "Doorzoek de miljoenen geocaches wereldwijd." en met onder het zoekvak de knop "Voeg filters toe".

 

Klik je op die laatste knop, dan kun je op van alles filteren en een van de zaken waarop je kunt filteren is de T-waarde, de terreinzwaarte. Als je die bijvoorbeeld filtert op 1 tot max. 3.5, dan filter je daarmee mij de caches met een hoge terreinzwaarte uit, en daarmee automatisch ook de boomcaches. Op het begrip 'boomcache' kun je volgens mij niet filteren, omdat dat bij .com geen erkend cachetype is.

 

Als je alle filters hebt ingesteld en je klikt op 'Zoeken', dan krijg je daarna een lijst met caches die aan jouw filtervoorwaarden voldoen. Klik tenslotte op de knop 'Toon de eerste 1000 geocaches op een kaart' en je ziet de gefilterde resultaten op de kaart. Van deze kaart kun je dan in je browser eventueel een favoriet maken, zodat je dit filter ook later weer kunt gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...