sjker Geplaatst 29 oktober 2016 Share Geplaatst 29 oktober 2016 Bestaat er een mogelijkheid om een cache waar men geen intresse in heeft, ( bv boomcache) van de kaart te verwijderen of te merken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 29 oktober 2016 Share Geplaatst 29 oktober 2016 (bewerkt) ja. net anders om dan toen de koker geplaatst werd, de boom inklimmen en de koker te verwijderen, zo moeilijk is dat toch niet te bedenken dan op de pagina de archief log schrijven Barny 29 oktober 2016 bewerkt door barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 29 oktober 2016 Share Geplaatst 29 oktober 2016 Barny, ik denk dat sjker een soort ignorelijst voor boomcaches bedoelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 29 oktober 2016 Share Geplaatst 29 oktober 2016 oei, Regenboog, nu je dat zegt zou dat ook eens kunnen, de funktie waar ik de bedoeling/nut nooit van gesnapt heb als je geen interesse heb in een bepaaalde cache dan kijk je toch gewoon niet, daar is niets moeilijk aan? Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 29 oktober 2016 Share Geplaatst 29 oktober 2016 De enige manier waarop je volgens mij boomcaches zou kunnen uitfilteren, is door gebruik maken het nieuwe zoeksysteem dat je op de startpagina van .com vindt als je ingelogd bent. Je ziet daar o.a. het zoekvak met als titel "Doorzoek de miljoenen geocaches wereldwijd." en met onder het zoekvak de knop "Voeg filters toe". Klik je op die laatste knop, dan kun je op van alles filteren en een van de zaken waarop je kunt filteren is de T-waarde, de terreinzwaarte. Als je die bijvoorbeeld filtert op 1 tot max. 3.5, dan filter je daarmee mij de caches met een hoge terreinzwaarte uit, en daarmee automatisch ook de boomcaches. Op het begrip 'boomcache' kun je volgens mij niet filteren, omdat dat bij .com geen erkend cachetype is. Als je alle filters hebt ingesteld en je klikt op 'Zoeken', dan krijg je daarna een lijst met caches die aan jouw filtervoorwaarden voldoen. Klik tenslotte op de knop 'Toon de eerste 1000 geocaches op een kaart' en je ziet de gefilterde resultaten op de kaart. Van deze kaart kun je dan in je browser eventueel een favoriet maken, zodat je dit filter ook later weer kunt gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden