Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dank voor deze bijdrage. Het is mij nu geheel duidelijk. Je bedoelde dus te zeggen dat er behoefte is aan multi's met vaste WPs maar ook aan multi's zonder vaste WPs, en ook aan kokertjes. Dit moet blijkbaar een nuttige bijdrage van een niet gemiddelde geocacher voorstellen?

Geplaatst

Ok, in Jip en Janneke taal.

Ik bedoel niet janneke&jip taal hoor.

Ik heb een voorkeur voor leuke multi's met fysieke wp's, maar die zijn er relatief weinig.

Geplaatst

brouwertjes, je bent een meester in het doen van verkeerde aannames en het trekken van onjuiste conclusies met maar één doel.

Ik ga nu mijn tijd weer beter besteden. Je mag het laatste woord hebben.

Geplaatst

brouwertjes, je bent een meester in het doen van verkeerde aannames en het trekken van onjuiste conclusies met maar één doel.

Ik ga nu mijn tijd weer beter besteden. Je mag het laatste woord hebben.

Odlaniger, het is inmiddels natuurlijk allang bekend dat je in de avond niet op je sterkst bent, maar dat je, nu je er blijkbaar niet meer helemaal uitkomt, je met zo'n armetierig slot probeert af te maken vind zelfs ik nogal teleurstellend. Maar goed ik ben de beroerdste niet dus zal ik aan jouw laatste verzoek voldoen.

Ik zal je even herinneren aan de uitspraak die je hebt gedaan om het allemaal wat duidelijker te maken:

quote (postje #19): "Even naar mijn eigen caches gekeken. De cache met de meeste waardering, 53% favo's, is mijn enige cache met fysieke wp's. Kennelijk is daar toch behoefte aan." Jij vindt blijkbaar dat de begrijpende lezer op dit forum hieruit moet controleren dat niet de bezoeker van desbetreffende cache maar jijzelf een voorkeur hebt voor multi's met fysieke WPs.

Als je dan in #30 het volgende beweert: "Analyseren op basis van logica was mijn vak en daar heb ik mijn pensioen meer verdiend" dan kan ik met logisch nadenken maar een ding concluderen: ontslaan die HR-functionaris, want die verstaat zijn vak niet goed.

Geplaatst

Ligt het nu aan mij, of gaat dit draadje zo langzamerhand nergens meer over? :unsure:

Geplaatst

Klopt Peetee. Ik heb dit draadje geopend met een serieuze vraag, maar het moest zo nodig ontsporen. Mijn fout dat ik er op ging reageren.

Geplaatst (bewerkt)

Natuurlijk gaat het helemaal nergens over. Maar dat is geheel op verzoek van de topicstarter (zie postje #6 onderaan), die off-topic geneuzel tot een kunst verheven heeft.

PS Od, toch wel aardig dat Peetee je met zijn bijdrage op subtiele manier uit deze benarde positie probeert te halen :wistling:

bewerkt door brouwertjes
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...