Spring naar bijdragen

Auto Travelbug


Catetje

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb net een auto travelbug besteld en kreeg het keurig binnen. Alleen begrijp ik niet wat ik er mee moet doen. Ik heb twee stickers gekregen voor 1 auto uiteraard, maar er zit ook twee aluminium tags bij. 1 voor eigen beheer, en een die ik de wijde wereld in mag sturen. Maar die heeft dezelfde nummer als mijn auto stickers. Wat is daar de bedoeling van? Als ik de tag de wijde wereld in stuur en iemand neemt het mee naar kan een vinden die nummer vinden terwijl mijn auto nog steeds de drager is van dat nummer!

Hoop op verklaring van iemand.

 

Groetjes,
Catetje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je koopt in principe alleen het trackingnummer en oorspronkelijk zit dat op een aluminium plaatje (met copy).

Dat krijg je er in dit geval dus netjes bij.

Daar hoef je niets mee, maar je kunt het bijvoorbeeld op reis sturen wanneer je de autosticker niet meer gebruikt (als die kapot gaat bijvoorbeeld)

De copy-TB hoort er oorspronkelijk ook bij en die kun je dan weer op reis sturen wanneer de eerste TB vermist raakt.

 

Ik zou het beslist niet allemaal tegelijk op reis sturen, want je hebt maar één trackingnummer en daarom ook maar één internetpagina en daar zou je dan van drie verschillende zaken logs op binnen krijgen.

(het is overigens niet verboden om dat te doen ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel voor de uitleg, het is me dus inderdaad duidelijk. Het is dubbel op.

 

Ik dacht zelf bijvoorbeeld de tag aan mijn sleutelhanger van de autosleutels te hangen. De oplettende voorbijganger die mijn auto niet ziet maar mijn sleutelhanger wel kan als nog melden. Ik ben immers nooit op een heel ander plek als mijn auto. haha.

 

Ik zal het zeker niet allemaal tegelijk op reis sturen, lijkt me echt erg veel en erg verwarrend voor de vinder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...