Team Woejam Geplaatst 10 september 2016 Geplaatst 10 september 2016 De 600 kan opgeladen worden als je een batterij setje van Garmin gebruikt. Dit setje is los te koop. Daar zit een frame omheen wat een schakelaar bedient in het apparaat waardoor de Oregon 600/650 opladen toelaat. Je kunt het natuurlijk ook omzeilen met ducktape, maar als je dan alkaline batterijen in je apparaat doet en deze aansluit op een lader of je PC kan het serieus misgaan. Hetzelfde geldt overigens voor de 700 en 750 modellen.
barny Geplaatst 11 september 2016 Geplaatst 11 september 2016 dank Woejam dan kom ik eens de 700 bij jou bewonderen, ga jij alvast maar nadenken over een prachtig mooie maar belachelijke lage prijs waarvoor je hem overdraagt aan mij Barny
Blade21 Geplaatst 22 september 2016 Geplaatst 22 september 2016 ik heb helemaal geen last met de camera, ik ben er heel blij mee de volgende word ook weer eentje met een camera Barny Niet echt on-topic, maar wat ik me wel eens afvraag Barny: hoe snel kun je met zo'n gps-camera een goede foto maken? Want soms zie ik iets speciaals (bv. een bijzondere vogel) en dan ben ik net weer te laat voor het maken van een mooie foto. En dan maakt het niet zoveel uit of ik een smartphone-camera gebruik (die je eerst uit je zak moet halen, om dan vervolgens het scherm te ontgrendelen en de foto-app te starten) of dat ik mijn reguliere camera uit mijn rugzak moet halen: het kost allemaal te veel tijd! En dan is de vogel (letterlijk!) dus al lang gevlogen! Ik zoek dus meer iets in de zin van: pakken - richten - afdrukken. Is de camera op de Oregon daar geschikt voor? Ik loop altijd met een rugzakje. Mijn foto camera zit in een hoesje op de linker schouderband bevestigd aan de voorzijde. Pakken en klikken dus.
Team Gelaen Geplaatst 22 september 2016 Geplaatst 22 september 2016 Mijn fotocamera zit aan de heupband van de rugzak binnen handbereik. Een camera in de gps lijkt me leuk, maar gezien optisch zoomen en zo heb ik liever een losse camera (die in mijn geval trouwens wel wifi en gps heeft).
Peetee Geplaatst 22 september 2016 Geplaatst 22 september 2016 (bewerkt) Ik heb nu een mooi klein cameraatje gekocht, de Canon Ixus 180. Deze past simpel in mijn borst- of binnenzak, en je pakt hem dus snel. Hij start snel op, en kan dus ook snel gebruikt worden. Het apparaat beschikt over wifi en NFC-chip, en kan gebruik maken van de gps van mijn smartphone in die zin dat de gps-posities gelogd wordt door de bijbehorende smartphone-app, om zo later de gps positie te kunnen koppelen aan de foto (geotagging). Ik heb het toestel afgelopen zondag getest en het werkt heel leuk. 22 september 2016 bewerkt door Peetee
Blade21 Geplaatst 4 oktober 2016 Geplaatst 4 oktober 2016 Mijn fotocamera zit aan de heupband van de rugzak binnen handbereik. Een camera in de gps lijkt me leuk, maar gezien optisch zoomen en zo heb ik liever een losse camera (die in mijn geval trouwens wel wifi en gps heeft). Die van mij ook. Een Lumix FT5. Geweldige camera. We wat duur maar hij weerstaat nagenoeg alles. Wel nodig wanneer je met mij op pad gaat http://tinyurl.com/zd3eo3g
Aanbevolen berichten