Spring naar bijdragen

Waypoint Manager


hassebas

Aanbevolen berichten

Ben in bezit van een gpsmap 62st

In de handleiding wordt geschreven over een waypoint manager. Wie kan mij vertellen waar of ik die kan vinden? Of staat hij onder een andere benaming.

 

b.v.d.

 

Niek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

...... "via puntbeheer". Is een beetje verwarrend......

Ja, dat krijg je ( vaak ) met Nederlandse vertalingen van Engelse benamingen. Als je dan toch de/een term moet 'leren', is het soms gewoon beter de Engelse term te gaan gebruiken. Die gebruiken ( wereld wijd ) ook veel meer mensen, waardoor het vaak ook makkelijker is om iets te google'n, als je iets ( b.v. een oplossing ) zoekt. Maar dit is persoonlijk en dan moet je natuurlijk ook de Engels taal wel iets kunnen spreken.

 

Ps. Dan wel de taal instelling van het programma op 'Engels' zetten, anders wordt het een bestenboel.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In mijn menu van de gps 62st staat gewoon waypoint beheer

 

Heb je die nieuw gekocht? Want ik meen me te herinneren dat de menu-opties als XML-bestand op de 62ST staan. En die kun je gewoon tekstueel aanpassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

In mijn menu van de gps 62st staat gewoon waypoint beheer

 

Heb je die nieuw gekocht? Want ik meen me te herinneren dat de menu-opties als XML-bestand op de 62ST staan. En die kun je gewoon tekstueel aanpassen.

 

Bedankt Peetee, ik ga het proberen kijken of het lukt. Anders maar overgaan op Engels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...