Diederikus Geplaatst 19 april 2016 Geplaatst 19 april 2016 Ik heb een eTrex 10. Voor linkshandigen is dat gepiemel met zo'n pookje dat ontworpen is voor rechtshandigen waardeloos. Kaart en kompas heb ik nog nooit gemist. Als ik 4 meter loop, geeft de pijl al de goede richting aan. Ik loop altijd in de goede richting, want in de richting van de pijl. Ik ben tenslotte geen kraai.
Helmine Geplaatst 19 april 2016 Geplaatst 19 april 2016 Geinig, ik ben rechtshandig en bedien dat pookje altijd met links. Ben overigens uitermate tevreden met de etrex 30.
Diederikus Geplaatst 20 april 2016 Geplaatst 20 april 2016 Daar zit het probleem. Ik ben linkshandig en bedien het pookje met rechts.
thex Geplaatst 20 april 2016 Geplaatst 20 april 2016 Died, ik hou de mijne op de kop, dan zit je duim ook goed en ... is je ontvangst ook beter :-)
antarctica Geplaatst 20 april 2016 Geplaatst 20 april 2016 Als Died gaat klimmen doet ie dat ook. Ant
Wiskunde (h)aan Geplaatst 20 april 2016 Auteur Geplaatst 20 april 2016 Zoon en ik zijn vandaag even bij de outdoorwinkel geweest. Ik stapte binnen met een voorkeur voor de eTrex 30. Maar ik wilde ze nog wel beiden in handen hebben èn de smurf even het een en ander laten proberen. Ik verdwaalde in het menu van de 30. Zoonlief kon er ook niet mee uit de voeten. Terwijl zelfs hij (met 5,5 jaar) bij de 25 vrij vlot in de gaten had waar hij moest zijn om te geocachen. Ik vond het vooral handig om snel tussen verschillende schermpjes (bijv. kaar / kompas) te kunnen swipen. Het is dus toch de 25T geworden. Nu nog wachten tot we een dagje vrij hebben i.c.m. mooi weer. Helaas is morgen weer een lange werkdag. Bedankt voor jullie reacties allemaal!
DeBoer Geplaatst 20 april 2016 Geplaatst 20 april 2016 Goede keuze!! Veel plezier met dit wereldapparaat.
ehaaijer Geplaatst 20 april 2016 Geplaatst 20 april 2016 Ik heb zojuist de etrex 35 touchscreen ontvangen. Diverse open fiets en open topo kaarten geinstalleerd om de verschillen een beetje te bekijken. Op mn eerste dag vandaag met de etrex allerlei functies uitgeprobeerd. en dat zijn er best wel veel. Verder nog weinig ervaring met de etrex35 touch. Ik zal mijn bevindingen later posten.
Aanbevolen berichten