Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Mijn etrex 30x opent telkens de verkeerde kaart,wanneer ik de kaart selecteer west europa (top) en gebruik alles oké.Ik sluit af en gebruik nadien hem terug

staan er twee kaarten aan,en niet de geselekteerde(west europa) wel een andere (zie printscreen)aetlaq.jpg

Geplaatst

Hallo Bastos

Ik ken de etrex 30x niet, maar misschien moet je de kaarten die je niet gebruikt ook uitzetten? Of deed je dat al?

Geplaatst

Ja dat deed ik al,maar dit scherm is voor te laten zien wanneer ik het toestel juist opzet.Zoals u ziet staan de twee kaarten aan,wanneer ik nu de bovenste uitzet dan kan ik

de onderste gebruiken.Sluit ik de etrex 30x af,en later weer in staan ze allebei aan zoals ik schermafbeelding heb gemaakt.

Geplaatst

Staan de kaarten elk in een apart img-bestand of heb je ze samen in één keer naar je toestel gestuurd? Dat laatste wordt afgeraden bij nieuwere types.

Staat er toevallig iets op read-only? Dan kan je toestel de instellingen niet opslaan.

Geplaatst

Op al u vragen ,neen, ik heb nu bij wijzen van proef de bovenste kaart(openfietsmap) verwijderd,en nu kunnen de kaarten (zo'n 6 tal op het toestel) wel afzonderlijk werken.

Dus schijnt het probleem opgelost te zijn(bestand misschien corrupt) wie zal zeggen ?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...