vaderbes Geplaatst 6 maart 2016 Geplaatst 6 maart 2016 Het scherm van mijn Dakota 20 is gebroken. Kan ik dat zelf vervangen? Waar is dat (passende) glas te verkrijgen? Of wie kan dit repareren? VaderBES
@rend Geplaatst 6 maart 2016 Geplaatst 6 maart 2016 Hallo vaderBes, zoek eens bij je vriend Google op "dakota 20 scherm gebroken". Je vindt op YouTube een instructiefilm voor het vervangen van het scherm "How-To: Garmin DAKOTA 10 20 - Broken Touch Display ..." Succes.
Roos zoekt Schat Geplaatst 6 maart 2016 Geplaatst 6 maart 2016 misschien heb je hier iets aan: Naviworld.nl Onder reparatie kijken kost zn 65 euro Op YouTube staan filmpjes hoe je het zelf kan doen met een gekocht scherm op ebay
thex Geplaatst 6 maart 2016 Geplaatst 6 maart 2016 Verweg maar blijkbaar toch goed resultaat: http://stores.ebay.com/PARTS-FOR-GARMIN
Flo van Co Geplaatst 6 maart 2016 Geplaatst 6 maart 2016 Beetje off topic... maar het lijkt wel of dit type eruit gaat... of heb ik dit verkeerd?
vaderbes Geplaatst 7 maart 2016 Auteur Geplaatst 7 maart 2016 Via Oostenrijk (cacher) laat ik bij Amazon.de een scherm komen. Moet dan nog even knutselen en hoop dat het daarmee gaat lukken. Voor €26,90 komt dat plaatje glas thuis. Ben benieuwd of het lukt. Bedankt voor het meedenken. Vooral het filmpje deed mij overstag gaan. Groet VaderBES
Aanbevolen berichten