vaderbes Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Het scherm van mijn Dakota 20 is gebroken. Kan ik dat zelf vervangen? Waar is dat (passende) glas te verkrijgen? Of wie kan dit repareren? VaderBES Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Hallo vaderBes, zoek eens bij je vriend Google op "dakota 20 scherm gebroken". Je vindt op YouTube een instructiefilm voor het vervangen van het scherm "How-To: Garmin DAKOTA 10 20 - Broken Touch Display ..." Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos zoekt Schat Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 misschien heb je hier iets aan: Naviworld.nl Onder reparatie kijken kost zn 65 euro Op YouTube staan filmpjes hoe je het zelf kan doen met een gekocht scherm op ebay Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Verweg maar blijkbaar toch goed resultaat: http://stores.ebay.com/PARTS-FOR-GARMIN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flo van Co Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Beetje off topic... maar het lijkt wel of dit type eruit gaat... of heb ik dit verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vaderbes Geplaatst 7 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 7 maart 2016 Via Oostenrijk (cacher) laat ik bij Amazon.de een scherm komen. Moet dan nog even knutselen en hoop dat het daarmee gaat lukken. Voor €26,90 komt dat plaatje glas thuis. Ben benieuwd of het lukt. Bedankt voor het meedenken. Vooral het filmpje deed mij overstag gaan. Groet VaderBES Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden