Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Heb een touch 25 aangeschaft omdat mijn etrex 20 per ongeluk in Nieuw Zealand is achter gebleven!@#$/

Maaaaar ik kan die vooraf ingestelde caches nergens vinden. Waar zouden die kunnen staan?

Ook heb ik moeite met caches in het apparaat te krijgen (geen apple mens) omdat de plugin niet meer werkt en ik die andere systemen niet zo heel goed snap....

Kan iemand mij helpen? Alvast thnks

Geplaatst

De voorgeladen caches staan in een .ggz-bestand in de map \Garmin\GGZ\ op je toestel.

Hoe en of de plug-in onder Apple werkt weet ik niet, ik gebruik alleen maar Windows. Daar doet de plug-in het nog prima onder Firefox en Internet Explorer.

Geplaatst (bewerkt)

Bedankt vd info.

Ik zal vanavond maar weer eens gaan kijken....

Ben al 3 avonden bezig om eea uit te zoeken....pfffff

Ik heb overigens vanmorgen Firefox geïnstalleerd , maar helaas ook die werkt niet (meer..?)

Dit pcloze tijdperk is wellicht aan Garmin voorbij gegaan....

bewerkt door lilyenko
Geplaatst

NPAPI plug-ins worden door de meeste browsers geblokkeerd. Te onveilig.

In Firefox kan je echter een gesigneerde Garmin Communicator plug-in downloaden die wel wordt geaccepteerd. Open de de add-on manager, zoek op communicator en klik op meer weergeven. De Garmin Communicator staat dan bovenaan.

• 3 months later...
Geplaatst

Ik heb de eTrex Touch 25 gekocht en probeer er gc's op te zetten. Hoewel ze op de PC en in Basecamp wel zichtbaar zijn, kan ik ze op de eTrex niet vinden: geen geocaches gevonden, zegt hij. Wat kan ik daaraan doen?

Geplaatst

Mogelijk na laden geocaches even filter in de gps instellen (wat je wilt zien). Op de Oregon 600 is dat een must.

Geplaatst

Ik heb de eTrex Touch 25 gekocht en probeer er gc's op te zetten. Hoewel ze op de PC en in Basecamp wel zichtbaar zijn, kan ik ze op de eTrex niet vinden: geen geocaches gevonden, zegt hij. Wat kan ik daaraan doen?

Dat is zo niet te zeggen. Daarom een paar vragen:

Heb je de caches met Basecamp op de gps gezet? Zo ja, meldde Basecamp dat het overzetten gelukt is?

Heb je de gps al satellieten laten zoeken en jouw thuislocatie laten bepalen? Zo ja, zijn de caches die je op je gps hebt gezegd in de buurt van jouw dorp/stad?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...