bastos Geplaatst 15 december 2015 Share Geplaatst 15 december 2015 Wanneer ge een geocaching code opent,verschijnt er bovenaan moeilijkheid en terrein,sinds deze morgen staat dat er bij niet meer op. Zijn er nog die dat fenomeen hebben?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 15 december 2015 Share Geplaatst 15 december 2015 Inderdaad Bastos. De sterren zijn weg en vervangen door taal: 2 out of 5 bijvoorbeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omzwerving Geplaatst 15 december 2015 Share Geplaatst 15 december 2015 Als ik naar de code van de pagina kijk is het een bug. Sorry voor het technische jargon, maar de plaatjes van de sterren worden via HTTPS opgehaald, maar via poort 80. Dat is fout. Ik zie dat dit ook al bij Groundspeak bekend is en dat ze het gaan repareren: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=336361 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
norskk Geplaatst 15 december 2015 Share Geplaatst 15 december 2015 Ja bij mij zijn ook de sterren verdwenen en staat er niets anders voor in de plaats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 15 december 2015 Auteur Share Geplaatst 15 december 2015 Oké,bedankt,dan ligt het niet bij mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden