Carlo Geplaatst 20 november 2015 Geplaatst 20 november 2015 Hallo, ik ben bezig met het leggen van 12 caches in de omgeving van Veldhoven (2 mysteries, 1 bonus en 9 traditionals) en zoek een proefloper(s) hiervoor. Wie wil mijn caches in december controleren? Groeten, Quattro4.
Team Aragorn Geplaatst 20 november 2015 Geplaatst 20 november 2015 Waarom maak je er geen multi van, Carlo? Die wil ik dan wel proeflopen!
D_Jakke Geplaatst 20 november 2015 Geplaatst 20 november 2015 Waarom maak je er geen multi van, Carlo? Die wil ik dan wel proeflopen! Dat is zo 2008 he :-)
hellsinki Geplaatst 21 november 2015 Geplaatst 21 november 2015 Waarom maak je er geen multi van, Carlo? Die wil ik dan wel proeflopen! denk dat je komend jaar weer bij mij mag proeflopen!
Carlo Geplaatst 21 november 2015 Auteur Geplaatst 21 november 2015 Hallo Team Aragorn, Het wordt geen multi omdat omgeving Veldhoven ruim genomen moet worden (Valkenswaard, Hapert, Eindhoven). Sommige caches zijn ook premium omdat ze op drukke plaatsen liggen. Hallo Hellsinki, ik had in mijn oproep moeten vertellen dat sommige caches ver weg liggen. Wil jij nog steeds proefloper zijn voor (een aantal) caches?
@rend Geplaatst 21 november 2015 Geplaatst 21 november 2015 @D-Jakke leg mij eens uit waarom een multi zo 2008 is.
Team Aragorn Geplaatst 21 november 2015 Geplaatst 21 november 2015 Waarom maak je er geen multi van, Carlo? Die wil ik dan wel proeflopen! denk dat je komend jaar weer bij mij mag proeflopen! Staat genoteerd! Same place?
D_Jakke Geplaatst 21 november 2015 Geplaatst 21 november 2015 @D-Jakke leg mij eens uit waarom een multi zo 2008 is. Omdat die zeldzaam beginnen te worden met al die reeksjes + bonus
barny Geplaatst 21 november 2015 Geplaatst 21 november 2015 waarom zou je voor 12 tradies een "proefloper" willen hebben, gewoon, de plaatsen op verschillende momenten, goed inmeten en een cache plaatsen in de geest van geocaching, hoe moeilijk kan het zijn? maak je per ongeluk ergens een foutje dan heb je de schaamstaaljagers die niet alleen voor eigen "eer en glorie" gaan maar ook jou graag helpen met het debuggen Barny
hellsinki Geplaatst 21 november 2015 Geplaatst 21 november 2015 Waarom maak je er geen multi van, Carlo? Die wil ik dan wel proeflopen!denk dat je komend jaar weer bij mij mag proeflopen! Staat genoteerd! Same place? bijna!! Hallo Team Aragorn, Het wordt geen multi omdat omgeving Veldhoven ruim genomen moet worden (Valkenswaard, Hapert, Eindhoven). Sommige caches zijn ook premium omdat ze op drukke plaatsen liggen. Hallo Hellsinki, ik had in mijn oproep moeten vertellen dat sommige caches ver weg liggen. Wil jij nog steeds proefloper zijn voor (een aantal) caches? laat maar komen carlo is voor mij geen probleem.
MarcoDomi Geplaatst 21 november 2015 Geplaatst 21 november 2015 Leuk, nieuwe caches, vooral ook de aankondiging van een fijne (wandel-?)multi! Die kunnen er naar mijn mening niet genoeg zijn :-)
Team Aragorn Geplaatst 21 november 2015 Geplaatst 21 november 2015 (bewerkt) Mee eens, en het uitgestrekte gebied rond de Witrijt is ook nog eens prachtig om doorheen te lopen! De traditionals zal ik waarschijnlijk laten liggen - sowieso de PMOs maar ook de rest denk ik. Gelukkig blijven er voorlopig genoeg mooie routes over op fietsafstand. 21 november 2015 bewerkt door Team Aragorn
Aanbevolen berichten