MilkoA Geplaatst 29 oktober 2015 Share Geplaatst 29 oktober 2015 Als de way points van een Multi niet geladen worden in de gps dan staan ze niet als child way point op de pagina. Maar bij de Multi die ik wil doen zou dat wel kunnen omdat de way points vast staan. Je hoeft alleen maar een vraag te beantwoorden. Maar geen nieuw WP uit te rekenen. Is er dan een andere mogelijkheid om ze toch te laden (via Gsak?) of moet ik ze met de hand invoeren?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 29 oktober 2015 Share Geplaatst 29 oktober 2015 (bewerkt) Kun je aangeven over welke multi het gaat? Maar zo op het eerste gezicht denk ik dat die mogelijkheid er niet is als de waypoints niet als child waypoint in de listing zijn opgenomen. 29 oktober 2015 bewerkt door Peetee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 29 oktober 2015 Share Geplaatst 29 oktober 2015 Grabben met de ingebouwde grabber Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hibje Geplaatst 29 oktober 2015 Share Geplaatst 29 oktober 2015 Grabben via deze site: http://boulter.com/gps/grabber/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden