kplmedic Geplaatst 22 september 2015 Geplaatst 22 september 2015 heb sinds kort de monterra in mijn bezit, maar tijdens het zoeken naar geocaches geeft hij steeds aan dat GOA is gestopt. Hierna gaat hij terug naar bsginscherm, en gaat garminservices en gpx bestanden weer zoeken. Iemand een idee dit op te lossen???
thex Geplaatst 22 september 2015 Geplaatst 22 september 2015 Kijk hier eens, zo is er het bekende garmin probleem met nieuwe gps-ers die niet op engelstalig staan: https://garminmonterra.wikispaces.com/Common+Issues
StefandD Geplaatst 22 september 2015 Geplaatst 22 september 2015 Die issue met de taal is al meer dan een jaar geleden opgelost. Heb je de nieuwste firmware al? Maak anders eens de \Garmin\GPX\ en \Garmin\GGZ\ mappen leeg (submappen kan je laten staan) en begin opnieuw. Misschien dat een corrupt bestand de boel verpest.
Linkalovers Geplaatst 22 september 2015 Geplaatst 22 september 2015 (bewerkt) Als een apparaat ‘vreemde‘ dingen doet, is het eerste wat ik altijd doe ( na het opnieuw starten ervan ): het apparaat in stappen zoveel mogelijk weer default maken. Ik heb geen Monterra, maar voor een Gps zou ik het volgende doen ( vergeet niet tussentijds steeds opnieuw starten en te controleren of de fout verdwenen is ):- Maak nu/alsnog een backup met JaVaWa- Verwijder de app en installeer deze opnieuw- Verwijder m.b.v. de opties op je Gps, alle caches/waypoints en reset alle tellers- Heb je een SD-kaart in je Gps, verwijder deze dan- Voer een reset uit ( let op: alle instellingen en niet standard apps zijn weg ): Main Menu > Settings > scroll down to Backup & reset > Factory data reset. https://www.youtube.com/watch?v=XRvaX875JNk- Verwijder alle kaarten. Let op met licentie/betaal kaarten: dat je deze hierna nog wel weer kan installeren.- Sluit je Gps op je computer aan en verwijder eventueel oude ( achtergebleven ) bestanden. B.v. cache & waypoint bestanden.- Installeer de firmware opnieuw ( desnoods eerst downgrade en daarna weer upgrade ) suc6 22 september 2015 bewerkt door Linkalovers
Aanbevolen berichten