Voasje Geplaatst 15 augustus 2015 Geplaatst 15 augustus 2015 Hallo mensen Ik heb een etrex 30. Als ik cache inlaadt (upload) naar mijn gps ontvanger en ik ga hierna na bekijk beschrijving geocache krijg ik wel de informatie te zien, echter de html code staat er ook tussen, zeer lastig (en vervelend) om zo je cache info te lezen. Wat doe ik fout? Is dit een instelling die niet goed staat, andere spreken erover dat ik GSAK moet gebruiken, maar deze kan geen verbinding maken met geocaching.com om de de caches in te laden. Graag hoor ik van jullie. Fijne vakantie en happy hunting Voasje
bkj Geplaatst 15 augustus 2015 Geplaatst 15 augustus 2015 Hallo Voasje Wij gebruiken bij Etrex 30 in de Add-on van Firefox = GPS downloader Werkt perfect groet Beboteam
regenboog2 Geplaatst 15 augustus 2015 Geplaatst 15 augustus 2015 Ik laad de caches in de GPS door de cachepagina te openen en dan de knop 'stuur naar mijn GPS'. Dan zie ik alleen de beschrijving en geen hmtl ertussen.
Barry Geplaatst 15 augustus 2015 Geplaatst 15 augustus 2015 Krijg je die HTML code ook als je de cache via een GPX-file download? Ik doe het altijd zo en heb nog nooit een html code gezien op mijn Etrex 30.
StefandD Geplaatst 15 augustus 2015 Geplaatst 15 augustus 2015 GPS toestellen zijn nou eenmaal geen volledige browsers en ondersteunen maar een beperkt aantal html-codes. Waarbij gezegd moet worden dat de meest gangbare worden ondersteund en dat de CO een behoorlijke puinhoop van zijn/haar listing moet maken om zoiets voor elkaar te krijgen. GSAK schoont inderdaad de code op en is wat mij betreft de beste manier. De vraag is waarom geen verbinding met .com mogelijk is. Gebruik je nog versie 7? Anders kan je een online tool gebruiken. Hier vind je er een.
Voasje Geplaatst 18 augustus 2015 Auteur Geplaatst 18 augustus 2015 Hallo mensen Ben even afwezig geweest, ga alle opmerkingen uitproberen, dank voor jullie reactie. Ik stuur inderdaad de cache info via de knop "stuur naar mijn GPS "naar het apparaat, maar de html code staat er dan steeds bij. In ieder geval bedankt voor jullie reacties, ik ga proberen of het werkt, jullie horen nog van. Ik sta momenteel op de camping in Meerlo, wifi is vrij aardig maar ook de nieuwe verie van GSAK kan geen verbinding met de server maken. We geven niet op Happy Hunting
Aanbevolen berichten