Spring naar bijdragen

Access Token Expired In Loop


Geo-Brein

Aanbevolen berichten

Ik gebruik normaal GAPP, maar voor sommige zaken (helpen andere personen) heb ik soms nood aan mijn gelicenseerde versie van GSAK.

Met dat hele gedoe om om de zoveel tijd een nieuwe token te moeten aanvragen, blijk ik nu met een probleem te zitten:

  • ik krijg een venster met daarin de melding dat een nieuwe token moet worden aangevraagd
  • ik klik op JA
  • ik krijg het venster van geocaching.com om mijn account aldaar toe te staan (de verbinding althans)
  • daarna krijg ik de bevestiging dat dit gelukt is
  • en krijg ik onmiddellijk opnieuw de melding dat de token is verlopen en ik een nieuwe moet aanvragen

Dit blijft in een loop hangen en er komt geen einde aan.

 

Iemand die ook dit probleem heeft (gehad)?

 

Wat kan ik hieraan doen om het probleem te verhelpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

GDAK heeft een update gekregen die automagisch een nieuw token aan maakt/vraagt.

 

GSAK bleef bij mij ook hangen. Volgens mij kun je in het geocaching.com menu kiezen voor het aanmaken van een nieuw token. Dit werkte voor mij wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GDAK heeft een update gekregen die automagisch een nieuw token aan maakt/vraagt.

 

GSAK bleef bij mij ook hangen. Volgens mij kun je in het geocaching.com menu kiezen voor het aanmaken van een nieuw token. Dit werkte voor mij wel.

Ik zal dat in de loop van de dag eens nakijken. Momenteel ligt de pc uit elkaar ... onderhoud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GDAK heeft een update gekregen die automagisch een nieuw token aan maakt/vraagt.

 

GSAK bleef bij mij ook hangen. Volgens mij kun je in het geocaching.com menu kiezen voor het aanmaken van een nieuw token. Dit werkte voor mij wel.

Klopt zoals je het zegt. Indien je via het geocaching.com menu een token aanvraagt, werkt alles perfect. Bedankt voor het meedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...