Geo-Brein Geplaatst 24 juli 2015 Geplaatst 24 juli 2015 Ik gebruik normaal GAPP, maar voor sommige zaken (helpen andere personen) heb ik soms nood aan mijn gelicenseerde versie van GSAK. Met dat hele gedoe om om de zoveel tijd een nieuwe token te moeten aanvragen, blijk ik nu met een probleem te zitten: ik krijg een venster met daarin de melding dat een nieuwe token moet worden aangevraagd ik klik op JA ik krijg het venster van geocaching.com om mijn account aldaar toe te staan (de verbinding althans) daarna krijg ik de bevestiging dat dit gelukt is en krijg ik onmiddellijk opnieuw de melding dat de token is verlopen en ik een nieuwe moet aanvragen Dit blijft in een loop hangen en er komt geen einde aan. Iemand die ook dit probleem heeft (gehad)? Wat kan ik hieraan doen om het probleem te verhelpen?
Peetee Geplaatst 24 juli 2015 Geplaatst 24 juli 2015 Ik had dat met GDAK, afgelopen zondag. Na herstart van de smartphone werkte alles naar wens.
Team Gelaen Geplaatst 24 juli 2015 Geplaatst 24 juli 2015 GDAK heeft een update gekregen die automagisch een nieuw token aan maakt/vraagt. GSAK bleef bij mij ook hangen. Volgens mij kun je in het geocaching.com menu kiezen voor het aanmaken van een nieuw token. Dit werkte voor mij wel.
Geo-Brein Geplaatst 25 juli 2015 Auteur Geplaatst 25 juli 2015 GDAK heeft een update gekregen die automagisch een nieuw token aan maakt/vraagt. GSAK bleef bij mij ook hangen. Volgens mij kun je in het geocaching.com menu kiezen voor het aanmaken van een nieuw token. Dit werkte voor mij wel. Ik zal dat in de loop van de dag eens nakijken. Momenteel ligt de pc uit elkaar ... onderhoud.
Geo-Brein Geplaatst 25 juli 2015 Auteur Geplaatst 25 juli 2015 GDAK heeft een update gekregen die automagisch een nieuw token aan maakt/vraagt. GSAK bleef bij mij ook hangen. Volgens mij kun je in het geocaching.com menu kiezen voor het aanmaken van een nieuw token. Dit werkte voor mij wel. Klopt zoals je het zegt. Indien je via het geocaching.com menu een token aanvraagt, werkt alles perfect. Bedankt voor het meedenken.
kwootje Geplaatst 31 juli 2015 Geplaatst 31 juli 2015 Bij mij blijft GSAK ook hangen met de mededeling "the acces token is expired". Waar in het geocaching.com menu kan ik die nieuw "token" aanvragen?? Pieter
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden