Spring naar bijdragen

Hoe Verwijder Ik Berichten Van De Geocaching Site


Wal6366

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Logjes, bedoel je? Hangt er een beetje van af of het je eigen logjes zijn of die van een ander.

 

Als je de log van iemand anders wilt verwijderen van je cachepagina dan ga je naar "Bekijk log" en dan klikken op het icoontje van het vuilnisbakje.

 

Wil je je eigen logje van andermans cachepagina verwijderen, dan ga je naar "Bekijk/bewerk log/foto" en klik je ook op het rode vuilnisbak-icoontje.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

wees heel zorgzaam om herinneringen van iemand anders te willen verwijderen

de cacheeigenaar heeft geen recht om logs te verwijderen behalve onder enkele voorwaarden die duidelijk omschreven zijn

waarom zou je ook de herinnering van iemand anders onzichtbaar maken? dat zou je voor je eigen niet willen dus voor een ander al helemaal niet!

 

Barny

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barny, petje af! Waarom zou je je willen bemoeien met iemands terechte log? Het is zijn of haar beleving.

Lang niet altijd te begrijpen, vanuit jouw eigen standpunt/ interpretatie ten opzichte van het spel. Ook daar moet je aan wennen.

Ik moet toegeven, niet altijd gemakkelijk.

bewerkt door Dagwacht
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar de TS heeft het over berichten(?). Dat kunnen ook Write Note's zijn die niet meer noemenswaardig zijn.

Het is in elk geval een taak voor de CO om logs te "beheren". Dit weekend heb ik bijv. weer eens een logboekje vergeleken met de online logs en kon er zo 4 verwijderen. Ik doe het eigenlijk bijna nooit maar het was weer eens de moeite waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...

Het gaat om berichten.  Ik kan deze wel verwijderen op de site maar niet op mijn iPhone.

ik heb nu een hele lange lijst met persoonlijke berichten aan en van mede cachers.

hoe krijg ik ze van mijn iPhone?

of gewoon de hard way. App verwijderen en er weer opzetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...