Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Tags,

Iedereen kent ze wel... Deze kleine, soms moeilijk vindbare, aluminium plaatjes waarop de coördinaten van het volgende waypoint gestanst zijn.

Maar waar kan men deze verkrijgen? Reeds enkele online shops geraadpleegd maar nergens vind ik de standaard coördinaat tags.

Alvast bedankt.

Gr

Stijn.

Geplaatst (bewerkt)

Ik maak ze van staafsoldeer of ik knip ze uit een slab lood. Dan krijg je makkelijk mooie diepe letters, omdat het metaal zacht is. De meesten maken ze van aluminiumstrip (zoek bijvoorbeeld op platstaf), koop je per meter in de bouwmarkt.

bewerkt door Diederikus
Geplaatst

Ik maak gebruik van aluminium strip en slagletters. Hiermee kun je je helemaal uitleven. Google even op slagletters en er gaat een wereld voor je open.

Veel succes.

Geplaatst

Heren,

Bedankt voor jullie reacties! De slagletters waren reeds in mijn bezit. Mijn keuze valt op de staafsoldeer.

Morgen eens een bezoekje brengen aan de bouwmarkt.

Gr

Geplaatst

Beetje offtopic. Maar als je een multi maakt met fysieke waypoints, hou er dan rekening mee dat het gebied van zo'n multi meteen afgesloten is om caches neer te leggen. Voor een klein deel van een groot bos vind ik dat geen probleem. Maar vooral in steden kan dat vervelend zijn, ook voor jezelf als je tradies wil plaatsen.

• Top! 1
Geplaatst

Beetje offtopic. Maar als je een multi maakt met fysieke waypoints, hou er dan rekening mee dat het gebied van zo'n multi meteen afgesloten is om caches neer te leggen. Voor een klein deel van een groot bos vind ik dat geen probleem. Maar vooral in steden kan dat vervelend zijn, ook voor jezelf als je tradies wil plaatsen.

... en dat is nog maar één voordeel van een multi met fysieke waypoints!

• Top! 4
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...