Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo

Ik heb een multicache gemaakt waarvoor je een foto nodig hebt, hoe moet ik die plaatsen,

Ik heb de foto op TinyPic geplaatst maar welke code heb ik nodig ?

• 1 month later...
Geplaatst

Als je een cache aan het maken bent maar nog niet hebt aangeboden omdat bijvoorbeeld de toestemming nog niet helemaal rond is kan ik geen plaatjes op deze manier toevoegen. Althans ik zie het niet. Ik kan wel de coördinaten inbrengen, de tekst ingeven en verder bijna alles maar niets met plaatjes. Ik heb geprobeerd vanaf een google drive de foto's te plaatsen maar dat lukt ook al niet. Een link wel maar geen plaatjes. Wat doe ik fout ?

Of moet ik hem dan toch maar aanbieden en de rest later ? Lijkt me niet de juiste volgorde.

Geplaatst

Het maakt niets uit of een cache al is aangeboden of niet. Lees de link die Japiejoo in post #2 heeft gegeven eens rustig door en volg dat stap voor stap.

Google Drive is nou niet bepaald de beste manier om afbeeldingen te hosten. Je kan beter via geocaching.com zelf of een hostingsite als TinyPic gebruiken.

Geplaatst

Krijg ik dat pas te zien als ik alles gesaved heb en ook de aanwijzing voor de reviewer heb ingevuld (laatste tab van het formulier) ? Is er daarna een speciale button om hem ook werkelijk naar de reviewer te zenden ?

Geplaatst

Dat maakt niet uit. Een cache wordt pas aangeboden als je op Publiceer klikt in de cachelisting.

Geplaatst

Dank je wel, het is gelukt. Het was met niet duidelijk wat er gebeurde na klikken op de save and preview knop.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...