geopelus Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 wie kan mij vertellen hoe ik mijn magellan explo 110 de afstand tot cache in kan stellen in meters i.p.v. min/sec. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 Als ik het goed begrijp staat dat op pagina 21 van de handleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geopelus Geplaatst 19 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 19 juni 2015 japiejoo bedankt voor je reactie helaas heeft het niet geholpen. één of andere instelling is niet goed weet alleen niet meer waar dit onder valt. beeld geeft aan tijd tot volgende dit wil ik graag weer op afstand tot volgende zetten. puzzel nog even verder als je nog suggesties hebt zijn ze van harte welkom. gr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 19 juni 2015 Share Geplaatst 19 juni 2015 Lukt het niet op het dashbord? Daar kan je toch een aantal gegevensvelden instellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geopelus Geplaatst 19 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 19 juni 2015 normaal moet dit lukken of in kaart instellingen hier vind ik wel op tijd of op afstand. als ik een cache die in de buurt ligt laad geeft mijn gps nog steeds op tijd. heb inmiddels support Magellan benaderd kijken wat die zeggen. bedankt voor je reactie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden