regenboog2 Geplaatst 17 juli 2016 Geplaatst 17 juli 2016 Ik heb het met plezier doorgebladerd, ga zo door!
Nick1223 Geplaatst 25 juli 2016 Geplaatst 25 juli 2016 Waarom is er nog geen Nederlandstalig geocaching magazine? Lijkt me zo leuk om te lezen wie nog meer? Heel erg toevallig ben ik bezig met een nieuwe (nederlandstalige) magazine ; )
Bariet Geplaatst 25 juli 2016 Geplaatst 25 juli 2016 Vorige week tijdens mijn vakantie in Engeland het blad Cache gekocht, erg interessant om te lezen best wel lezenswaardige onderwerpen zijn er in beschreven. Veel plaatjes. Is het ook in Nederland verkrijgbaar ?
Live Geplaatst 25 juli 2016 Geplaatst 25 juli 2016 Vorige week tijdens mijn vakantie in Engeland het blad Cache gekocht, erg interessant om te lezen best wel lezenswaardige onderwerpen zijn er in beschreven. Veel plaatjes. Is het ook in Nederland verkrijgbaar ? Er is een gratis digitaal magazine van Live Geocaching; issuu.com/livegeocaching
scouts Ralph Geplaatst 3 januari 2017 Geplaatst 3 januari 2017 (bewerkt) Klopt en dat is nog helemaal gratis ook!! 3 januari 2017 bewerkt door scouts Ralph
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden