Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

maar brein, maar dat heeft niks met geocachen te maken, :)

ff tussendoor de banner die je plaatst bij de parel va de maand is een foto van parel van de maand jaargang 2014 :)

Op zich heeft dat niks meer met geocaching te maken. Klopt perfect. Maar ik doe het voor het puzzelplezier. Ik denk graag dat ik aan het decoderen ben voor een of andere geheime organisatie. :-P Ik zeg ook dat ik het merendeel zelfs niet ga loggen. ;-)

De banner is inderdaad voor de Parel van het Jaar 2014 die vandaag werd uitgereikt. Een authentieke geocache heeft deze titel met bijhorende coin gewonnen. Sinds 2015 heet het project Juweel van de Maand en is het volledig in handen van GEO-BREIN. Het heeft niks meer te maken met de Parel van de buren. Het concept werkt ook beter nu. ;-)

http://rh-design.be/RubensEmpire/juweel-van-de-maand/

Geplaatst

Tuurlijk werkt een juweel beter dan een parel, ehhh geo-brein, is dat een geheime organisatie ?

Hehe ... helemaal niet. :-P Ik hou gewoon van puzzels die een CIA/FBI/etc gehalte hebben. Echt wel diepgaand coderen dus.

Geplaatst

In het verleden heb ik bij mijn caches ook wel eens een checker geplaatst totdat ik besefte dat het niet bij geocachen hoort.
Inmiddels ben ik ervan overtuigd dat een geocache zodanig moet zijn dat een checker niet nodig is. De cache wordt dan gedegradeerd tot oppikker wanneer het een tradi betreft.

Morgen hoop ik een multi-geocache te lopen waarbij ik de checker moet gebruiken voor nadere aanwijzingen, maar die aanwijzingen hadden volgens mij ook op de cachepagina kunnen worden geplaatst. Zie GC5NWJ2.

Geplaatst

Morgen hoop ik een multi-geocache te lopen waarbij ik de checker moet gebruiken voor nadere aanwijzingen, maar die aanwijzingen hadden volgens mij ook op de cachepagina kunnen worden geplaatst. Zie GC5NWJ2.

Mocht daarbij wat tijd overschieten dan zullen ioHpeiH en ik nog trachten tot een hoogtepunt te geraken.(zie)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...