deboenjo Geplaatst 27 maart 2015 Geplaatst 27 maart 2015 Heel vervelend dat je geen favo's kunt uitdelen. Voor de rest een perfecte android app... Of kan dit toch? zo ja, hoe? gr Koen
Geo-Brein Geplaatst 27 maart 2015 Geplaatst 27 maart 2015 Heel vervelend dat je geen favo's kunt uitdelen. Voor de rest een perfecte android app... Of kan dit toch? zo ja, hoe? gr Koen Met c:geo kan je geen favoriet punten toekennen aan een cache.
Djoekster Geplaatst 29 maart 2015 Geplaatst 29 maart 2015 Ikzelf vind het geen gemis :-) Leuke logs schrijven en eventueel favo's uitdelen doe je vanachter een computer na een dag cachen en niet ter plaatste met je smartphone die voorgekauwd is met een standaard tekst. Ikzelf heb daar tenminste meer plezier van, de dagadministratie onder het genot van een bakkie koffie afhandelen. Je bent dan ook meer bewust bezig met TB'S, die verdienen immers ook een fatsoenlijke log ipv een tookittoo / drop vanuit een app om gelijk weer te vergeten.
rnijenhu Geplaatst 30 maart 2015 Geplaatst 30 maart 2015 met c:geo kan je wel favo's toekennen. als je hem gelogd hebt op de startpagina onder watchlist. doe het net zoals djoekster (inclusief koffie), echter doe ik dat ook met c:geo. In het veld doe ik een snelle "offline log" met een kleine opmerking (onderhoud, bijzonderheden etc).
Geo-Brein Geplaatst 30 maart 2015 Geplaatst 30 maart 2015 met c:geo kan je wel favo's toekennen. als je hem gelogd hebt op de startpagina onder watchlist. doe het net zoals djoekster (inclusief koffie), echter doe ik dat ook met c:geo. In het veld doe ik een snelle "offline log" met een kleine opmerking (onderhoud, bijzonderheden etc). Excuses. Favorieten toekennen met c:geo kan wel degelijk. Zoals rnijenhu zegt: Op de startpagina van een geocache, wanneer je deze hebt gelogd, komt er een extra optie te staan (zie screenshot).
Karin75 Geplaatst 6 april 2015 Geplaatst 6 april 2015 Ah, goed om te weten!Ik had vorige week onderweg ergens heen nog een cache gevonden (tijd over), en daar middels c:geo een logje bij getypt (en dat kan best uitgebreid hoor, als je wilt, dat hoeft echt niet per se via een computer). In dat logje had ik ook gezegd een favo toe te kennen, maar ik kon niet vinden hoe. Besloten dat later thuis te doen.Nog voor ik thuis was had ik al een mailtje van de cache-owner, dat ze de favo niet zagen in hun lijstje. Ongeduldjes! Hahaha.Maar een volgende keer kan ik 'm gelijk toekennen.
thex Geplaatst 6 april 2015 Geplaatst 6 april 2015 Mijn moesje zei altijd al (niet dat ze nu zoveel kennis van geocachen had) "De CO die vraagt wordt overgeslagen".
Aanbevolen berichten