Duifjes Geplaatst 13 februari 2015 Geplaatst 13 februari 2015 Sinds ik een jaar of anderhalf??? Geleden een firmware update op de G450 deed heb ik geleerd om te 'remmen' want als je te snel op het doel afgaat komt ie er opeens achter dat je 10 meter terug moet zijn. Maar toch tuin ik er iedere keer weer in. Kijk toch gewoon goed vanaf het punt waar ie nog 20 meter aangeeft, gaat vaak stukken beter.
Eline en Laurens Geplaatst 16 februari 2015 Auteur Geplaatst 16 februari 2015 Allemaal bedankt voor jullie hulp. Het helpt inderdaad als ik de overbodige functies uitschakel. Er blijft dan nog wel wat beweging in zitten maar niet zoveel als eerst. Groet Laurens
Barry Geplaatst 16 februari 2015 Geplaatst 16 februari 2015 Fijn om te horen dat het iets geholpen heeft. Wandel ze lekker!
DanPan Geplaatst 16 februari 2015 Geplaatst 16 februari 2015 Kalibreer je kompas eens, kan wonderen doen.
Barry Geplaatst 16 februari 2015 Geplaatst 16 februari 2015 Kalibreer je kompas eens, kan wonderen doen. Het ging om het springen van het kompas, dus om factoren die het kompas beletten nauwkeurig te zijn. Kalibratie zorgt slechts voor een digitale ijking.
Goonies Oosterhout Geplaatst 17 februari 2015 Geplaatst 17 februari 2015 Je kompas is een sensor die gevoelig is voor magnetische verstoring. Hou je hem in de buurt van een magneet, dan verspringt hij. Je telefoon heeft een speaker, dus een magneetje. Hou je de GPS met kompassensor aan daarbij in de buurt, dan zal je pijl verdraaien. Zaterdag viel me dat weer eens op. Mijn telefoon zat in een zakje in mijn jas op mijn bovenarm. Mijn GPS had ik in mijn hand, en de naald versprong telkens. Verplaatste ik de GPS naar de andere hand, dan deed hij het weer goed (met gestrekte arm).
Aanbevolen berichten