cirkel Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Ik wil graag een whereigo cartridge downloaden, maat op de site kan ik niet inloggen. Als ik hetzelfde doe op mijn ipad, met safari lukt het wel, maar dit is erg omslachtig. Hoe kan ik gewoon op mijn pc inloggen, of is dit niet mogelijk Groetjes Cirkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 je zou moeten kunnen inloggen met je GC.com account Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoman Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Inloggen met een PC i.c.m. IE versie 11 werkt bij mij ook niet. Inloggen met Firefox en Crome werkt wel! Kortom .. Even van browser wisselen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Of in internet explorer de wherigo site toevoegen aan de compatibility modus. Klik op het setup-radertje rechtsboven, Kies Instellingen voor compatibiliteitsweergave Voeg wherigo.com toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kalsbeekjes Geplaatst 25 juli 2015 Share Geplaatst 25 juli 2015 Een wat late reactie, maar als de bouwer van een Wherigo er een gwz file van maakt, kan je aangeven of dit voor een Garmin of voor alle divices gebruikt kan worden. Daar kan mogelijk en dat kan maar zo bij een Wherigo weer problemen geven voor te downloaden file/ divice. Het is leuk om die dingen te lopen als cache, maar het bouwen is listig en lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerriben Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 Ik heb een Wherigo cartridge ( De Walsberg ) gedownload op mijn iPhone. De cartridge opent en meldt dat ik in het startgebied zit. Vervolgens komen er geen nieuwe opdrachten. Het wieltje rechtsonder de coordinaten blijft maar draaien. Teken dat hij het niet kan vinden? Wie kan mij helpen. Ben een beginner. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 Ik heb hem een stukje virtueel gedaan. Als het goed is krijg je een "task": Ga naar T-splitsing 01. Daar krijg je volgende vraag: "Welk woord heeft hier een woordwaarde van 79?" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerriben Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 Taak 1 is parkeer je auto. Daarna gebeurt er niets meer behalve dat hij probeert te laden. Ik kan minuten wachten maar de volgende taak komt gewoon niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden