Vinnie1 Geplaatst 22 oktober 2014 Geplaatst 22 oktober 2014 En over bedevaart 4. Met drie bedevaarten heb ik het gevoel dat de serie kompleet is. Een vogel liefhebber zou nu "waardeloos" zeggen, ik heb er echter vrede mee. Maar de bedevaart caches hebben veel cacheleggers geinspireerd en die hebben zelf caches gemaakt met briljante toevoegingen waar wij zelf nooit op zijn gekomen. Zo bekeken denk ik dat de bedevaart serie nog lang niet tot zijn eind is gekomen. Namens Zijne Heiligheid Dominicus IX Gr, Vinnie1 2
anharu Geplaatst 22 oktober 2014 Geplaatst 22 oktober 2014 Bedevaart 1 en 2 hebben ons zeker als (toen) beginnend cacher een prachtige ervaring opgeleverd waar we veel van geleerd hebben en nog steeds in de herinnering is bedevaart 3 staat nog in de planning om te doen maar we zijn nog een beetje huiverig om met allerlei elektronische hulpmiddelen op pad te gaan.
ioHpeiH Geplaatst 22 oktober 2014 Geplaatst 22 oktober 2014 Bedevaart 1 en 2 hebben ons zeker als (toen) beginnend cacher een prachtige ervaring opgeleverd waar we veel van geleerd hebben en nog steeds in de herinnering is bedevaart 3 staat nog in de planning om te doen maar we zijn nog een beetje huiverig om met allerlei elektronische hulpmiddelen op pad te gaan. Het viel mij heel erg mee met de de elektronische hulpmiddelen. Mijn telefoon gaat toch al altijd mee, die powerbank is het gewicht ook niet. Tussen de diverse punten ging de telefoon gewoon in mijn zak, genoeg gelegenheid om te genieten van het mooie gebied dus. Bijkomend voordeel: paperless caching. Alleen bij het bepalen van de cachelocatie even een stuk papier en een pen gebruikt. Wel heb ik van elke aanwijzing op mijn telefoon een screenshot gemaakt, dat bleek gedurende de tocht een aantal keer een goede beslissing. 2
antarctica Geplaatst 22 oktober 2014 Geplaatst 22 oktober 2014 Cloudcache, een mooie multi, een creatieve tradi, allemaal aandacht aan besteed en dus een genot om te vinden. Maar of cloudcachen het cachen van de toekomst wordt, ik vraag het me af. Antarctica
Team Aragorn Geplaatst 22 oktober 2014 Geplaatst 22 oktober 2014 Dat is helaas niet altijd zo, dat de hoeveelheid tijd die in een cache is gestoken, correspondeert met het plezier dat cachers eraan beleven ...
antarctica Geplaatst 22 oktober 2014 Geplaatst 22 oktober 2014 Dat is helaas niet altijd zo, dat de hoeveelheid tijd die in een cache is gestoken, correspondeert met het plezier dat cachers eraan beleven ... Dat ligt dan hoofdzakelijk aan de cacher. Ik kan elke vorm van huisvlijt of creatief denken wel waarderen. En tijd die de maker stopt in mallotige puzzels, ach, die doe ik niet, net als challenges, voortuincaches, carpoolcaches, trails en andere dingen die me niet interesseren. Antarctica
Team Aragorn Geplaatst 26 oktober 2014 Geplaatst 26 oktober 2014 Dat is helaas niet altijd zo, dat de hoeveelheid tijd die in een cache is gestoken, correspondeert met het plezier dat cachers eraan beleven ... Dat ligt dan hoofdzakelijk aan de cacher. Antarctica ... of, zo lees ik elders, aan weigerende apparatuur of programmatuur. Doe mij maar een simpele GPS en genoeg reservebatterijen. Gaat altijd goed en met een multi door de natuur is succes verzekerd. Mijn kinderhand is gauw gevuld!
Aanbevolen berichten