Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Vorigeweek bij het verwisselen van de batterijen bleek de Garmin 650 enkel maar de caches te kennen op meer dan 20 kilometers. Ik meende dat er een fout in het gpx bestand zou zitten dan. Toen heb ik een nieuw bestand erop gezet, maar het is dus niet veranderd. Uiteindelijk vond ik een tip op het net waarbij je de filter kunt wissen wat hielp. Maar vandaag was het dus weer van dat. En nu helpt het wissen van de filter niet. Ook het aanpassen van het zoomniveau helpt niet

De Garmin herkent de eerste niet gevonden cache op bijna 10 km van mijn huis dus. Iemand een idee? Ik weet zeker dat er binnen deze straal nog een paar niet gevonden caches tussen zitten.

Geplaatst

Mogelijke oorzaak is dat de gpx bestand is beschadigd. Verwijder alle gpx bestanden van de gps. Start dan de gps weer op. Nu moeten er geen caches meer te zien op de gps. Zet daarna weer een gpx bestand op de gps. Hopelijk werkt dit om het probleem te verhelpen.

Geplaatst

Ik heb wel eens problemen met mijn Dakota 20 gehad; kon de caches wel vinden, maar toonde ze niet op de kaart. Ook de cache details waren niet te openen. Gpx vervangen hielp niet, maar reset naar fabrieksinstellingen wél (+ nieuwe gpx). Misschien de moeite van het proberen waard.

Geplaatst (bewerkt)

Tja, ik heb wel denk ik zo een beetje alles geprobeerd inmiddels inclusief het (soft) reset, enkel nog geen hard reset.

bewerkt door Djerken Team
Geplaatst

Toch even terugkoppelen: ik heb zodanig veel aan het prutsen geweest dat ik het op een gegeven moment voor elkaar had zonder echt te weten hoe ik het voor elkaar gekregen had

Ik had wat zitten spelen met de filter en op een gegeven moment toen ik filter "Moeilijkheid" helemaal naar rechts schoof waren plotseling de caches terug zichtbaar, Vreemd want dan selecteer je een moeilijkheid 5.....

Begrijpe wie begrijpe kan.

Geplaatst

De scuhifjes van de filters moeilijkheid, terrein en gaafheidfactor moeten op 1,0 en 5,0 staan wil je alle caches zien.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...